فناوری اطلاعات

March 13, 2014
16:20 پنجشنبه، 22ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61285

جهانگرد: تحقق اهداف پیش بینی شده نیاز به حرکت جهادی دارد

ماموریت های بسیاری برای سازمان فناوری اطلاعات ایران پیش بینی شده که تحقق آن ها نیاز به حرکت جهادی و تلاشی از جنس ایثارگری دارد.
 
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس نصراله جهانگرد در مراسم بزرگداشت روز شهدا که با حضور ایثارگران سازمان برگزار شد،‌ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای ارتقاء نظام اسلامی نیازمند ویژگی هایی هستیم که حاصل دفاع مقدس بوده است.
 
وی ایثارگران را ذخایر دوران دفاع مقدس دانست و افزود: عزت و سربلندی کشور مرهون شهدایی است که بالاترین سطح صداقت را برای کشور آفریدند.
 
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران،‌ به دیدار مدیران نظام با مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان بر تحقق اقتصاد دانش بنیان تاکید داشتند و تحقق آن را نیازمند تلاش،‌همت و مدیریت جهادی عنوان کردند.
 
وی ادامه داد: ضلع اصلی توسعه دانش، فناوری اطلاعات است و این حوزه،‌یکی از محورهای اصلی جبران عقب افتادگی ها در کشور محسوب می شود.
 
معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: کشورهای توسعه یافته، اقتصاد خود را بر پایه دانش و با بهره مندی از این فناوری قرار داده اند.
 
وی با بیان این مطلب که پروژه ارائه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به نقاط روستایی و دورافتاده و محروم (USO) در آینده در سازمان فناوری اطلاعات ایران، به عنوان سازمان توسعه ایی، پیگیری خواهد شد،‌گفت: این ماموریت یکی از بالاترین ماموریت های توسعه ای ایران محسوب می شود.
 
وی با تاکید بر ارتقاء بهره وری و کارآمدی خاطرنشان کرد: از تلاش کارکنان و ایثارگران در جهت ارتقاء نیازهای آموزشی و مهارتی در راستای سیاست ها و برنامه های سازمان فناوری اطلاعات ایران،‌حمایت می شود.
این گزارش حاکی است، مهندس جهانگرد در این دیدار، از بازنشتگان سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز تقدیر بعمل آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.