اپراتورها

تلفن همراه

March 15, 2014
18:10 شنبه، 24ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61344

تمام مشترکان غیرفعال تالیا امکان احیا شدن دارند

تالیا در نظر دارد تمام مشترکان سابق خود که موانع قانونی ندارند را به شکل رایگان به شبکه بازگرداند و در این راستا مرکز تماس خود را فعال کرده است.
 
"تالیا" اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه از سال 1383 بوده که با استفاده از تجهیزات سخت‌‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت‌های زیمنس، آلکاتل، اریکسون و همچنین با مشاوره یکی از برجسته‌ترین مشاوران GSM در دنیا (شرکت TELE2 ) آغاز به کار کرد.
تالیا با توجه به طراحی نوع شبکه تلفن همراه مبتنی بر پیش پرداخت، استقبال خوبی از سمت هموطنان داشت و اکنون بعد از فراز و فرودهای بسیار طی چند سال فعالیت و پس از انتقال مالکیت تلاش دارد تا خاطره خوش خود را در بین مردم مجدداً زنده نماید.
در همین راستا شرکت گسترش ارتباطات تالیا از فعال‌سازی دوباره سیم‌کارت‌های غیرفعال شده خبر داده و گفته است که مشترکانی که سیم‌کارتشان غیرفعال شده در صورت عدم سلب امتیاز یا موانع قانونی می‌توانند با ارایه مدارک مالکیت و کارت ملی تا پایان اسفند ماه 92 با مراجعه به دفاتر خدمات امور مشترکین این شرکت نسبت به فعال‌سازی دوباره سیم‌کارت خود بدون پرداخت هزینه اقدام کنند.
رضا گرامی مدیر روابط عمومی تالیا در همین راستا با اشاره به اینکه وفاداری مشترکان اپراتورهای تلفن همراه پیش پرداخت در دنیا معمولا کمتر از دائمی‌هاست، اظهار کرد: بر این اساس، اپراتورهای پیش پرداخت دنیا معمولا در بازه‌های زمانی مشخصی، نامبرینگ را پالایش می‌کنند تالیا نیز با توجه به تغییر و تحولات چند سال گذشته اقدام به انجام چنین کاری کرده است.
وی افزود: چنین اقدامی امکان بازگشت مجدد مشترکان سابق به شبکه را فراهم می‌سازد چرا که بعضا دارای شماره‌های خوبی بوده و مشتاق استفاده و بازگشت به شبکه اپراتور سابق خود هستند.
او با بیان اینکه مرکز تماس تالیا در دوره‌های قبلی فعال نبوده، گفت: ظهور بازیگران جدیدی چون ایرانسل، همراه اول و رایتل در زمینه پیش پرداخت موجب شده بود که به سمت راه‌اندازی آن نروند.
گرامی در ادامه خاطر نشان کرد: حال با روی کار آمدن تیم جدید در تالیا، این فرصت فراهم شده تا مشترکان سابقی که سلب امتیاز نشده و موانع قانونی ندارند، بتوانند سیم‌کارت‌‌های خود را به سادگی فعال کنند.
وی در پاسخ به این سوال که رویکرد تالیا در ارتباط با سلب امتیاز کردن مشترکان غیر فعال چگونه بوده، آیا سیم‌کارت آنان را واگذار کرده یا همچنان مالکیت در اختیار آن‌هاست؟ گفت: بنا را بر این گذاشتیم تا تمام مشترکان تالیا را که هر زمانی از سیم‌کارتهای ما استفاده می‌کردند و حال غیر فعال شده‌اند را به رایگان به شبکه بازگردانیم که این کار از طریق تماس با مرکز تماس یا مراجعه به امور مشترکین انجام می‌شود.
مدیر روابط عمومی تالیا ادامه داد:  این قابلیت در مرکز تماس دیده شده تا در صورت سوخته بودن سیم‌کارت، سیم‌کارتی دیگر برای مشترکان ارسال شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.