سیستم‌عامل و نرم‌افزار

March 26, 2014
9:24 چهارشنبه، 6ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61385

اروپاییان امسال بودجه بیشتری را صرف راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری می‌‏کنند

برآوردهای شرکت گارتنر نشان می‌‏دهد شرکت‌‏های اروپایی امسال علیرغم مواجهه با بی ‏ثباتی اقتصادی قصد دارند بودجه بیشتری را صرف تامین راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کنند. 
 
به گزارش گارتنر، بخش قابل توجهی از شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها در اروپا امسال قصد دارند بودجه بیشتری را صرف تامین راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری کنند. در مطالعه‌‏ای که توسط این شرکت انجام شده است، ۵۰ درصد از ۱۰۲ پاسخگوی شرکت‌‏کننده گفته‌‏اند امسال قصد دارند بودجه‏ ویژه راهکارهای CRM خود را افزایش دهند. برآورد‌ها نشان می‌‏دهد کسب و کارهای اروپایی امسال قصد دارند این بودجه را به طور متوسط ۵. ۲ درصد افزایش دهند. 
 
در این نظرسنجی که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ انجام شده است، شرکت‏‌ها و سازمان‌‏های فعال در بیش از ۲۰ صنعت که در ۳۰ کشور اروپایی فعالیت می‌‏کنند، شرکت کرده‌‏‏اند. حدود یک سوم از این شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها عملکرد خود در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری را حرفه‌‏ای دانسته و ادعا کرده بودند حداقل ۵ سال در این حوزه تجربه دارند. 
 
جیمز دیویس، یکی از مدیران شرکت پژوهشی گارتنر درباره یافته‌‏های این مطالعه گفته است: نتایج این پیمایش نشان‌‏دهنده روند متداومی است که طی آن سازمان‏‌ها خود را نسبت به ارتقای وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری متعهد می‌‏دانند. گارتنر پیش‌‏بینی کرده است که بازار نرم‌‏افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در اروپای غربی امسال ۹ درصد رشد داشته باشد و ۵. ۵ میلیارد دلار درآمد را نصیب عرضه‌‏کنندگان این راهکار‌ها کند. تحلیل‏گران همچنین پیش‌‏بینی کرده‌‏اند حدود ۴۹ درصد از این نرم‌‏افزار‌ها از طریق فناوری‌‏های پردازش ابری SaaS (عرضه نرم‌‏افزار در قالب خدمات) عرضه خواهد شد. این یافته از این نظر جالب توجه است که این رقم در سال ۱۹۹۹ فقط ۱ درصد بوده است. 
 
بر اساس این گزارش، بازار راهکارهای تحت پردازش ابری مدیریت ارتباط با مشتری در اروپای غربی امسال حدود ۲۴ درصد رشد خواهد داشت و به ۳. ۲ میلیارد دلار خواهد رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.