تلفن همراه

گوشی

March 30, 2014
10:27 یکشنبه، 10ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61456

آیفون 5C به‌روز شد

شرکت اپل که همزمان با بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به آیفون 5S یک محصول ارزان موسوم به آیفون 5C را روانه بازار کرده بود و نتوانست با این گوشی محبوبیت چندانی در بازار جهانی کسب کند، هم‌اکنون می‌کوشد مشکلات خود در این زمینه را برطرف کند.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناروی اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،اپل برای آنکه محبوبیت از دست رفته خود را تا اندازه‌ای جبران کند و بتواند علاقمندان به گوشی‌های معمولی را هم برای خود نگه دارد، مدل جدید گوشی هوشمند آیفون 5C را با حافظه داخلی 8 گیگابایتی روانه بازار کرد.
 
این گوشی هم‌اکنون به وسیله اوپراتور O2 وارد بریتانیا شده است که البته قیمت‌های مختلف دارد. اگر کاربران با اوپراتور یاد شده قرارداد مخابراتی 43 ماهه امضا کنند مدل جدید گوشی هوشمند آیفون 5C به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. اما گزینه دیگری وجود دارد که کاربر ماهانه 13 دلار می‌پردازد تا گوشی در نهایت 410 پوند برای وی آب بخورد.
 
شرکت مخابراتی فرانسوی SFR نیز مدل جدید 5C را در لیست گوشی‌های هوشمند خود ارایه کرده است و طی چند ساعت گذشته تعداد زیادی از دیگر اوپراتورها هم فرو‌ش آن را آغاز کرده‌اند.
 
بر اساس طرح جدید اپل، تمام شرکت‌های مخابراتی سراسر جهان که تاکنون گوشی هوشمند 5C را عرضه می‌کردند به مدل جدید این محصول مجهز خواهند شد.
 
مدل جدید گوشی هوشمند آیفون 5C با حافظه داخلی 8 گیگابایت در کشور آلمان 549 دلار قیمت گذاری شده است و مدل‌های 16 و 32 گیگابایتی هم به‌ترتیب با قیمت 599 و 699 دلار فروخته می‌شوند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.