تلفن همراه

گوشی

March 30, 2014
10:34 یکشنبه، 10ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61464

بلک‌بری فروش املاک خود را آغاز کرد

پس از تلاش فراوان و تغییر سیاست‌های کاری برای فرار از ورشکستگی، شرکت بلک‌بری سرانجام به صورت رسمی اعلام کرد که بخش اعظم سرمایه‌های خود را در کشور کانادا به فروش می‌رساند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناروی اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،بر اساس توافقات صورت گرفته، شرکت بلک‌بری بیش از 3 میلیون فوت مربع از فضای اداری و کارخانه‌ای و همچنین زمین‌های خالی خود را به فروش می‌رساند.
 
شرکت بلک‌بری توضیح داد که تا پایان فصل نخست سال 2015 میلادی واگذاری زمین‌ها و سرمایه‌های آن انجام خواهد شد که البته در این بیانیه توضیح داده نشده است در این اقدام چه میزان از سرمایه‌های آن فروخته می‌شود.
 
بر اساس بیانیه قبلی این شرکت کانادایی که اکتبر گذشته منتشر شده بود، ارزش زمین‌های بلک‌بری تا اول ژوئن 2013 در مجموع 119 میلیون دلار ارزش داشته است و علاوه بر آن ارزش ساختمان‌ها، اجاره املاک و دیگر مستقلات بلک‌بری نیز 1.28 میلیارد دلار محاسبه شده است. این رقم همچنین مربوط به زمین‌ها و ساختمان‌هایی می‌شود که در خارج از منطقه واترلو کانادا واقع شده‌اند.
 
"جان چِن"(John Chen) مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت بلک‌بری گفت: «فروش موفقیت‌آمیز املاک و مستقلات بلک‌بری در کشور کانادا ما را به اهدافمان نزدیک‌تر می‌کند تا بتوانیم با کارایی بیشتر به جلو حرکت کنیم».
او در ادامه توضیح داد: «همان‌طور که در بیانیه‌های قبلی اعلام شده بود، بلک‌بری همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد تا حضور پررنگی در کانادا داشته باشد و در همین راستا ما می‌کوشیم دفاتر مرکزی خود را در شهر واترلو حفظ کنیم».
 
این اقدام بخشی از طرح جدید بلک‌بری برای افزایش کارآمدی این شرکت محسوب می‌شود تا با تغییر تمرکز بر منابع موجود بتواند دستگاه‌های بهتری روانه بازار جهانی کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.