بازار سرمایه

رگولاتوری

April 3, 2014
4:35 پنجشنبه، 14ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61472

وزیر ارتباطات در کنفرانس توسعه جهانی مخابرات 2014 از آمادگی کامل ایران برای همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت خبر داد

 واعظی در کنفرانس توسعه جهانی مخابرات 2014: آمادگی کامل ایران جهت همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت کنفرانس تو سعه جهانی مخابرات 2014 با حضور وزرا و مدیران ارشد حوزه ict کشورها عضو اتحادیه جهانی مخابرات و با شعار "پهنای باند راهی برای توسعه پایدار"در دوبی آغاز به کار و در حال برگزاری است.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، واعظی که بکی از سخنرانان اصلی کنفرانس بود ضمن اشاره به رسالت مهم اتحادیه جهانی ارتباطات در توسعه مخابرات کشورها بویژه کشورهای در حال رشد گفت: نقش زیر ساخت، خدمات و صنعت مخابرات در توسعه اجتماعی-اقتصادی کشورها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
 
واعظی نقش ارتباطات را در توانمند سازی افراد و جوامع مهم دانست و رشد روز افزون بخش خصوصی و دولتی در سرمایه گذاری خدمات و زیرساختهای باند پهن را مثبت و سازنده ارزیابی کرد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر وجود شکاف دیجیتالی بین کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال رشد بر ضرورت توجه به ارزشهای فرهنگی در توسعه مخابرات کشورها تاکید کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان اظهارداشت: نقش مهم اتحادیه جهانی مخابرات و کشورهای توسعه یافته و پردرآمد تلاش جهت کاهش شکاف دیجیتال بین کشورها می باشد. 
 
واعظی ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی مطلوب جمهوری اسلامی ایران در ارتباط شمال-جنوب و شرق به غرب گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت، را دارد.
 
گفتنی است در این کنفرانس 43 وزیر ارتباطات، 21 معاون وزیر و 17 رئیس رگولاتوری و بالغ بر 200 نفر از مدیران ارشد و کارشناسان مخابراتی کشورهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات شرکت نموده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.