اپراتورها

مشکلات دارندگان سامسونگ برطرف می‌شود؟!

منبع: ایسنا
پس از تذکر وزیر ارتباطات به سامسونگ، بنا بر اعلام نمایندگی این شرکت در ایران از هشتم فروردین ماه مجددا برنامه "سامسونگ اپس" بصورت دائمی در ایران باز شده است.
 
 
اواخر اسفند ماه بود که وزیر ارتباطات ضمن انتقاد از عدم دسترسی کاربران ایرانی به برنامه‌های سامسونگ، به نماینده این شرکت در ایران مهلت داد تا برای حل این مشکل اقدام کند.
 
محمود واعظی دراین باره اظهار کرد: مدتی است که امکان استفاده از Samsung apps برای خریداران گوشی سامسونگ مقدور نیست، با توجه به اینکه حمایت از حقوق مصرف کنندگان یکی از برنامه‌های اصلی بنده است، مراتب از طریق مذاکره نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با نمایندگی سامسونگ پیگیری شده و با توجه به بهبود فضای حاکم بر کسب و کار شرکتهای بین المللی در کشور، رفع موانع موجود و میزان قابل توجه سهم بازار گوشی سامسونگ، مقرر شد نمایندگی مذکور پس از اعمال تنظیمات و تغییرات لازم از تاریخ 1393/1/16 سرویس مذکور را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.
 
شرکت سامسونگ در اردیبهشت ماه سال گذشته اعلام کرده بود که فروشگاه آنلاین برنامه‌های موبایل را در ایران می‌بندد و پس از این تاریخ کاربران ایرانی در دسترسی به این برنامه‌ها با محدودیتهای مختلفی مواجه بودند.
 
به دنبال مشکلات و فشارهایی که در عرصه بین الملل وجود داشت این شرکت به مشتریان خود در ایران اطلاع داده بود که از ١ خرداد (٢٢ مه) دیگر به فروشگاه آنلاین برنامه‌های موبایل سامسونگ دسترسی نخواهند داشت و به آنان توصیه کرده بود که پیش از آن تاریخ نرم‌افزارهای مورد نظرشان را به روز کنند.
 
شرکت سامسونگ البته بابت این مساله از مشتریان ایرانی خود عذرخواهی کرده و یادآور شده بود به دلیل موانع قانونی ناگزیر به اعمال چنین محدودیتی است.
 
اما پس از انتشار تذکر محمود واعظی در رسانه‌های کشور در ایام عید، فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ یا همان سامسونگ اپس از تاریخ هشت فروردین یا همان 28 مارچ به روی کاربران ایرانی باز شد و مسوولان این شرکت در ایران تاکید کردند این باز شدن موقتی نخواهد بود و سامسونگ همانند گذشته در ایران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

​​