تلفن همراه

گوشی

April 5, 2014
13:26 شنبه، 16ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61524

قیمت HTC One یک دلار شد

با ورود مدل جدید گوشی هوشمند HTC One به بازار جهانی، طبیعی است که قیمت مدل قبلی ارزان شود. اما فروشگاه اینترنتی Best Buy گوشی هوشمند HTC One(M7) را هم‌اکنون به قیمت 1 دلار به فروش می‌رساند.
این فروشگاه اینترنتی توضیح داده است که کاربران می‌توانند با پرداخت تنها 1 دلار این گوشی هوشمند در هر سه رنگ آن خریداری کنند که البته این محصول از طریق تمام شرکت‌های مخابراتی فعال در آمریکا عرضه می‌شود.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کاربران برای آنکه گوشی هوشمند یاد شده را به این قیمت خریداری کنند باید فرم قرارداد مخابراتی 2 ساله را پر کنند و در هر ماه به واسطه خدمات صوتی و اطلاعاتی که می‌گیرند هزینه بیشتر بپردازند. 
 
این گوشی هوشمند حدود یک سال قبل وارد بازار جهانی شده است و آن را می‌توان در خانواده گوشی‌های قدیمی‌تر طبقه‌بندی کرد. اما با این وجود HTC One همراه با سیستم‌عامل اندروید 4.2.2 و رابط کاربری Sense 5.5 با قابلیت ارتقا به نسخه Sense 6.0 به دست کاربران می‌رسد.
 
بخش سخت‌افزاری گوشی نیز طی یک سال گذشته بارها مورد تقدیر قرار گرفته و باعث شده است که این محصول در بسیاری از رتبه‌بندی‌های جهانی عنوان بهترین گوشی هوشمند را از آن خود کند. 
 
کارشناسان همچنان اتفاق نظر دارند که HTC One یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده در سال 2013 محسوب می‌شود و به تازگی مدل جدیدتر آن با نامه HTC One M8 عرضه شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.