اینترنت و شبکه

باندپهن

فناوری اطلاعات

April 7, 2014
6:02 دوشنبه، 18ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61539

اعلام آمادگی زیرساخت برای هرگونه همکاری با سازمان هدفمندی یارانه ها

اعلام آمادگی  شرکت ارتباطات زیرساخت  جهت  هرگونه همکاری  با سازمان هدفمندی یارانه ها با نزدیک شدن به آغاز ثبت نام یارانه نقدی، شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با سازمان هدفمندی یارانه ها به منظور ارایه خدمات ثبت نام اینترنتی دریافت یارانه نقدی اعلام کرد.
 
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل   شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام  این مطلب  افزود:این شرکت  به عنوان  متولی تأمین پهنای باند اینترنت کشور به منظور رفاه هرچه بیتر هموطنان عزیز برای ثبت نام اینترنتی دریافت یارانه نقدی در کشور آماده هر گونه  همکاری و مساعدت با سازمان هدفمندی یارانه جهت دسترسی اینترنتی می باشد.
 
 
وی در ادامه  تصریح کرد: شبکه ارتباطات زیرساخت  در حال حاضر  با توجه  به گستردگی  آن در سراسر کشور وضعیت مطلوبی داشته و هیچ گونه اختلالی  در شبکه وجود ندارد و این شرکت  با توجه به امکانات  بالای فنی  خود آمادگی  دارد، در صورتی که  سازمان هدفمندی  یارانه جهت اجرای ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی  نیاز  به پهنای باند  بیشتری برای دسترسی هموطنان عزیزمان می باشد، این پهنای باند را تامین نماید.
 
وی افزود:علاوه بر تامین  پهنای باند اینترنتی ،امکان میزبانی  سایت آن سازمان را همراه با امنیت ، کیفیت  و سرعت بالاتردر این شرکت فراهم است و با توجه به توانمندی  های فنی موجود، مشکلی در سرویس دهی از طرف این شرکت و جود ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.