فناوری اطلاعات

April 13, 2014
4:32 یکشنبه، 24ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61624

خداحافظی «قمی» از نصر کشور

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که از مردادسال 90 بر کرسی دبیری نصر تهران تکیه زد و پس از آن به اصرار آیت اللهی، رییس نصر کشور به عنوان دبیرکل انتخاب شد، اواخر هفته گذشته از سمت خود استعفا داد.
 
حمیدرضا قمی در مورد دلیل رفتنش از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: از دو ماه پیش اعلام کردم که به دلیل مشغله کاری بسیار زیاد نمی‌توانم در سازمان بمانم و سال جدید از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم.
وی با بیان اینکه سازمان نیازمند یک نیروی با انرژی و تازه نفس است، افزود: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سرشار از توقعات صنف با ابزار محدود و حمایت‌‌های ناکافی است به همین دلیل کند پیش رفتن کارها راضی‌مان  نمی‌کرد.
وی گفت: چشم امید بسیاری از فعالان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است به همین دلیل کار کردن در سازمان دلبستگی به وجود می‌آورد.  قمی افزود: از همان ابتدای کار بارها اعلام کردم که دبیر نمی‌مانم اما این دلبستگی به سازمان و اصرار دوستان مانع رفتنم شد. وی همچنین در مورد اینکه چه شخصی جایگزین او خواهد شد، گفت: سه‌شنبه همین هفته در شورای مرکزی دبیرکل جدید سازمان مشخص می‌شود.
براساس این گزارش، کاظم آیت اللهی، رییس نصر کشور  بعد از استعفای قمی در حکمی محمدمهدی لسان‌صدق را به عنوان سرپرست دبیرخانه نصر کشور منصوب کرد.
بر اساس این گزارش لسان صدق علاوه بر سمت سرپرستی دبیرخانه نصر کشور، عهده دار دبیری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان یزد نیز هست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.