رگولاتوری

April 13, 2014
13:07 یکشنبه، 24ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61647

مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی کیفیت ICT فردا برگزار می شود

مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران INQA ICT بیست و پنجم فروردین ماه برگزار می شود.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت محمود خسروی عضو شورای سیاست گذاری  و دبیر جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات INQA ICT  با اعلام این مطلب افزود:جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات INQA ICT بر اساس مدل ملی کیفیت ایران  برای حوزه ICT بومی سازی  شده است .
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:براساس نظر وزیر  مفاهیم کیفیت در این جایزه تغییر یافت  تا در حوزه بین الملل و منطقه ای تعمیم یابد و کمیته  فنی و پژوهشی مسئولیت این کار را بر عهده گرفت.
 
مهندس خسروی توضح داد: هدف از برگزاری این جایزه  ارتقای سطح کیفیت خدمات و محصولات  سازمان های فعال بخش دولتی و خصوصی در حوزه ICT و نهایتا جلب رضایت ذینفعان  و مصرف کنندگان خدمات این حوزه  است.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این جایزه دارای چهار کمیته  ارزیابی  و آموزش ،ترویج و اطلاع رسانی ،کمیته پشتیبانی  و کمیته فنی و پژوهشی  است.
 
دبیر این جایزه  توضیح داد تاکنون بیش از صد شرکت در این سه دوره جایزه حضور داشتند و   53 شرکت در سومین جشنواره حضور یافتند که 25 شرکت موفق شدند مراحل فرآیند ارزیابی را طی کنند.
 
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص برگزاری فرایند   سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات  گفت:ثبت نام این شرکت ها از خرداد ماه 92 آغاز شد  و این شرکت ها  در سطوح تندیس ،اشتهار و اهتمام توسط کمیته ارزیابی و آموزش جایزه  مورد ارزیابی قرار گرفتند.
 
مهندس خسروی تصریح کرد: فرآیند ارزیابی  از اسفند ماه 92 آغاز شد  و در فروردین 93 پایان یافت، این ارزیابی ها توسط ارزیابان تایید صلاحیت شده  و مستقل انجام شد و نتایج آن مورد تایید شورای سیاست گذاری قرار گرفت.
 
وی در مورد معیار های ارزیابی شرکت ها  به دو بخش توانمند ساز ها و نتایج اشاره کرد که مجموعا هزار نمره دارد و بر اساس هفت معیار رهبری و مدیریت،  فرآیندها،  منابع ،کارکنان  ،نتایج مشتری  و مصرف کنندگان ،نتایج محیط زیست و جامعه  ،نتایج عملکردی مورد بررسی قرار می گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.