اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

رگولاتوری

April 20, 2014
11:32 یکشنبه، 31ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61746

تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول از امشب تغییر می‌کند

مدیر عامل همراه اول جزئیات اعمال تعرفه‌های جدید همراه اول را از ساعت ۲۴ امشب اعلام کرد.
 
 
 
وحید صدوقی با بیان جزئیات تغییر تعرفه‌های همراه اول از ساعت 24 امشب، گفت: در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، پیش از عید مصوبه‌ای برای همسان‌سازی و هم‌کدی به تصویب رسید.
 
مدیر عامل همراه اول افزود: در این مصوبه تعیین شد که نرخ مکالمات سیم‌کارت‌های دائمی تلفن همراه برای همه اپراتورها 599 ریال تعیین شود.
 
وی ادامه داد: همچنین نرخ مکالمه سیم کارت اعتباری می‌تواند 50 درصد بیشتر معادل 899 ریال تعیین شود و تعرفه پیامک، اینترنت همراه و تماس بین اپراتوری بدون تغییر ثابت مانده است.
 
صدوقی با بیان اینکه دو اپراتور تلفن همراه دیگر به دلیل جدید بودن شبکه از نرخ یکسان برخوردارند، گفت: با این مصوبه از این پس نرخ مکالمه در شبکه همراه اول نیز یکسان می‌شود.
 
مدیر عامل همراه اول افزود: بر اساس این مصوبه در هیأت مدیره همراه اول مصوب شد که در فاز نخست اجرای همسان‌سازی، یکسان‌سازی را اجرا کنیم.
 
تعرفه جدید سیم‌کارت اعتباری
 
وی با بیان جزئیات تعرفه‌های جدید پس از یکسان‌سازی در شبکه همراه اول، گفت:‌پیش از این در سیم‌کارت‌های اعتباری تعرفه هر دقیقه مکالمه شهری 670 ریال، تعرفه هر دقیقه مکالمه بین شهری 1130 ریال و دو پالس جابجایی معادل 144 ریال بود.
 
وی ادامه داد:‌اکنون و از ساعت 24 امشب دو پالس جابجایی حذف خواهد شد که به این ترتیب صددرصد هزینه جابجایی از مشترکان حذف می‌شود.
 
وی ادامه داد:‌ همچنین هزینه بین شهری از 1130 ریال به 670 ریال کاهش پیدا می‌کند که به این ترتیب قیمت مکالمه بین شهری سیم کارت اعتباری 41 درصد کاهش می‌یابد.
 
صدوقی تصریح کرد: در گذشته نرخ مؤثر مکالمه سیم کارت اعتباری در شبکه 731 ریال بود که اکنون به طور میانگین 9 درصد کاهش یافته است.
 
تعرفه جدید سیم کارت دائمی
 
صدوقی همچنین با اعلام جزئیات تغییر تعرفه سیم کارت‌های دائمی گفت:‌ در گذشته تعرفه یک دقیقه مکالمه شهری سیم کارت دائمی 447 ریال، تعرفه یک دقیقه مکالمه بین شهری سیم کارت دائمی 760 ریال و دو پالس هزینه جابجایی معادل 90 ریال بود.
 
مدیر عامل همراه اول افزود: هم‌اکنون تعرفه جدید هر دقیقه مکالمه با سیم کارت‌های دائمی شهری و بین شهری 570 ریال تعیین شده است که تعرفه بین شهری کاهش و تعرفه شهری 6 درصد رشد یافته است.
 
وی یادآور شد: در گذشته نرخ مؤثر هر دقیقه مکالمه سیم کارت دائمی 537 ریال بوده است.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.