فناوری اطلاعات

April 24, 2014
8:14 پنجشنبه، 4ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61778

Zebra مرکز راهکارهای سازمانی موتورولا را خرید

دو شرکت Zebra Technologies و Motorola Solutions اعلام کردند که توافقات نهایی بین آن‌ها صورت گرفته است تا مرکز تولید راهکارهای سازمانی موتورولا به قیمت ۴۵. ۳ میلیارد دلار به شرکت Zebra واگذار شود. 
 
به گزارش وب‌سایت itp، بخشی از این واگذاری به صورت نقد و مابقی به صورت وام قرضه خواهد بود. این واگذاری که مورد تایید هیئت مدیره هر دو شرکت واقع شده است، برای نهایی شدن به دریافت تاییده قانونی و دولتی هم نیازمند است. 
 
دو شرکت یاد شده با انتشار بیانیه رسمی اعلام کردند که فرآیند واگذاری مرکز تولید راهکارهای سازمانی موتورلا به شرکت Zebra در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی نهایی خواهد شد. 
 «آندرز گوستافسان» (Anders Gustafsson) مدیرعامل شرکت Zebra گفت: «این خرید شرکت Zebra را به یکی از بزرگ‌ترین ارایه‌دهندگان راهکارهای هوشمند تبدیل می‌کند و باعث می‌شود تا این شرکت ضمن گسترش خدمات سازمانی، زنجیره‌های ارزشی خود را توسعه بخشد.» 
او در ادامه توضیح داد: «راهکارهای سازمانی به میزان قابل ملاحظه بر ارزش سهامداران ما تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود نوآوری بیشتر در محصولات و ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان و شرکای ما صورت گیرد. اتفاق یاد شده Zebra را به عنوان یک مبتکر فناوری با قابلیت سرعت‌دهی به ارایه خدمات موبایلی، تحلیل داده‌ها و سیستم‌های پردازش ابری معرفی می‌کند.» 
 «گرِگ براون» (Greg Brown) مدیر مرکز Motorola Solutions نیز در این باره گفت: «مرکز راهکارهای سازمانی ما یک گزینه ایده‌آل برای Zebra محسوب می‌شود.» 
او در ادامه اظهار داشت: «این واگذاری به ما کمک می‌کند تا بر فرآیند ارایه راهکارهای بحرانی برای سازمان‌های دولتی و خدمات عمومی تمرکز راهبردی داشته باشیم. ما با تکمیل شدن فرآیند واگذاری درآمد به‌دست آمده را به سهامداران بازمی‌گردانیم.» 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.