تلفن همراه

گوشی

April 24, 2014
8:43 پنجشنبه، 4ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61795

مشکل حسگر اثر انگشت آی‌فون رفع شد

سیستم عامل گوشی‏های آی‌فون موسوم به iOS به روز شد و برخی دغدغه‏های اصلی کاربران در مورد نقص‏های آن برطرف شده است.ازجمله به‌روزرسانی‌های همه در iOS 7.1.1 مربوط به ارتقای سیستم شناسایی کاربر از طریق بررسی اثر انگشت وی است. نقص این سیستم شناسایی، گاهی موجب شده بود تا کاربران مدت زیادی را برای ورود به گوشی صرف کنند.
 
علاوه‌بر این یک حفره نرم‌افزاری که باعث شده بود سرعت عمل صفحه کلید لمسی گوشی پایین آمده و گاهی دچار اختلال شود رفع شده است. یکی دیگر از اشکالات رفع شده هم به نحوه استفاده از بلوتوث گوشی برمی‏گردد.
به‌روزرسانی اول تنها محدود به مدل 5s گوشی آی‌فون است. زیرا قابلیت شناسایی کاربران با اثر انگشت تنها در این مدل از آی‌فون وجود دارد. اپل با این به‌روزرسانی برخی دغدغه‏های امنیتی کاربران را نیز برطرف کرده است. این به‌روزرسانی‌ها مربوط به نسخه‌های مختلف مرورگر سافاری، برنامه‌های اپل تی وی، پلیر کوییک تایم، ‌ای تیونز و… هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.