تلفن همراه

گوشی

April 26, 2014
9:14 شنبه، 6ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61804

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان در فوریه 2014

این طور که شرکت Counterpoint در آخرین گزارش خود برای ماه فوریه از سال جاری میلادی توضیح داده است، آیفون 5S اپل همچنان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شود.
در فوریه 2014 گوشی هوشمند آیفون 5C در رتبه دوم لیست قرار داشته است تا پس از مدل 5S عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در بازار جهانی را از آن خود کند که مهم‌ترین اتفاق در این زمینه را می‌توان کاهش قابل ملاحظه قیمت این محصول دانست.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اما گوشی‌های هوشمند Galaxy S4 و Note 3 سامسونگ نیز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند و با وجود آنکه مدل Galaxy S4 در پایان چرخه حیات خود به سر می‌برد، همچنان پرفروش است و مدل Note 3 نیز به واسطه نمایشگر بزرگ، کیفیت بالا و طراحی جذاب خود توانسته است مشتریان زیادی را در آسیا به سمت خود جذب کند.
اما بزرگترین شگفتی در این لیست مربوط به شرکت چینی Xiaomi و دو محصول جدید آن می‌شود که نام آن‌ها در لیست 10 گوشی پرفروش جهان در ماه فوریه به چشم می‌خورد.
از 10 گوشی هوشمند پرفروش جهان 5 دستگاه را سامسونگ ساخته است و سه عنوان هم مربوط به شرکت اپل می‌شود. اما شرکت تازه‌وارد Xiaomi توانسته است دو عنوان از این لیست ده‌تایی را به خود اختصاص دهد. شرکت‌های ال‌جی و سونی نیز هر کدام تنها با یک مدل نام خود را در لیست 20 گوشی هوشمند برتر جهان در ماه فوریه جا داده‌اند.
شرکت نوکیا با سه گوشی 105، 108 و 208 توانسته است عنوان سه گوشی معمولی پرفروش در بازار جهانی را از آن خود کند.
لیست 10 گوشی‌های هوشمند پرفروش در ماه فوریه از سال 2014 میلادی به قرار زیر اعلام شده است:
 
1- گوشی هوشمند آیفون 5S اپل
2- گوشی هوشمند آیفون 5C اپل
3- گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ
4- گوشی هوشمند Galaxy Note 3 سامسونگ
5- گوشی هوشمند آیفون 4S اپل
6- گوشی هوشمند Galaxy S4 Mini سامسونگ
7- گوشی هوشمند Xiaomi Hongmi Redrice
8- گوشی هوشمند Galaxy S3 سامسونگ
9- گوشی هوشمند Galaxy S3 Mini سامسونگ
10- گوشی هوشمند Xiaomi MI 3
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.