تبلت

تلفن همراه

April 26, 2014
13:16 شنبه، 6ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61827

Surface Mini مایکروسافت این ماه عرضه می‌شود

پس‌ از مدت‌ها انتظار فروشگاه اینترنتی آمازون سرانجام رایانه لوحی Surface Mini مایکروسافت را در لیست کالاهای خود قرار داد و اعلام کرد که فروش این محصول از اواسط ماه می آغاز می‌شود.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اطلاعات مربوط به این رایانه لوحی جدید در سایت شعبه آمریکایی آمازون منتشر شد و اعلام کردند که فروش Surface Mini از تاریخ 18 می آغاز می‌شود.
 
شرکت مایکروسافت از دادن هرگونه پاسخ در این زمینه خودداری کرد. اما کارشناسان می‌گویند که این اتفاق در سایت اینترنتی آمازون صحت عرضه زودهنگام این محصول را تایید می‌کند. زیرا پیش از این گفته شده بود که تبلت Surface Mini در تابستان امسال عرضه می‌شود.
 
گفته می‌شود که این محصول همراه با یک سطح محافظ چرمی به دست کاربران می‌رسد. اوایل ماه جاری شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد Surface Mini مایکروسافت همراه با نمایشگر 8 اینچی عرضه می‌شود و قرار است با تبلت 7.9 اینچی iPad mini رقابت کند.
 
همچنین گفته شده است که محصول جدید مایکروسافت شامل پردازنده ARM می‌شود و بر این اساس می‌توان گفت که با سیستم‌عامل ویندوز RT به دست کاربران می‌رسد. این در حالی است که شرکت مایکروسافت نسخه به‌روز شده ویندوز 8.1 را برای استفاده بهتر در رایانه‌های آماده کرده است.
 
این محصول مانند Surface 2 و Surface Pro 2 همراه با صفحه‌کلید سخت‌افزاری مجزا عرضه می‌شود و بدنه آن از جنس فلز ساخته شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.