اپراتورها

تلفن همراه

April 27, 2014
8:42 یکشنبه، 7ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61847

رایتل هم به عرضه سیم‌کارت هدیه روی آورد

کلیه مشترکینی که در بهار ۹۳ اقدام به خرید هریک از سیم‌کارت‌های دایمی، اعتباری و دیتای رایتل کنند، می‌توانند علاوه‌بر سیم‌کارت خریداری شده، یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه نیز دریافت کنند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا که در بازه زمانی اجرای این طرح اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت خود کنند، پس از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده، پیامکی حاوی یک “کد هدیه” دریافت خواهند کرد.
این مشترکین ۳۰ روز فرصت دارند تا با مراجعه به وب‌سایت رایتل و استفاده از این “کد هدیه”، نسبت به ثبت‌نام یک سیم‌کارت اعتباری رایگان به نام خودشان و یا فرد دیگری اقدام کنند. ارسال این سیم‌کارت از طریق پست و به ‌صورت رایگان خواهد بود.
کلیه مشترکین سیم‌کارت‌ دایمی نیز مشمول دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه، به یکی از روش‌های زیر هستند.
مشترکینی که به‌ صورت حضوری به فروشگاه‌ها رایتل مراجعه و اقدام به خرید سیم‌کارت دایمی رایتل کنند، بلافاصله سیم‌کارت اعتباری هدیه خود را دریافت خواهند کرد.
مشترکینی که از طریق وب‌سایت رایتل و یا با مراجعه به نمایندگی‌های رایتل اقدام به خرید سیم‌کارت دایمی کنند، سیم‌کارت اعتباری هدیه خود را به‌صورت رایگان و از طریق پست دریافت خواهند کرد.
علاوه بر هدایای بسته آغازین سیم کارت‌های اعتباری و دیتا، پنج هزار ریال به ‌عنوان اعتبار اولیه ویژه سیم‌کارت هدیه در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۰ هزار ریال به عنوان اعتبار اولیه ویژه سیم‌کارت هدیه درنظر گرفته شده است.
مدت اعتبار تمامی هدایا ۳۰ روز بوده و پس از اولین استفاده از سیم‌کارت محاسبه می‌شود و پس از اتمام مدت اعتبار، هدایا قابل استفاده نخواهند بود.
در صورت عدم استفاده از سیم‌کارت پس از ۲ ماه از تاریخ ثبت نام، هدایای سیم‌کارت هدیه منقضی می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.