بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

April 29, 2014
12:59 سه شنبه، 9ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 61907

شمار کارت های الکترونیک بانک ملت از ۴۷.۵ میلیون فقره و شمار حساب های الکترونیک این بانک از 38میلیون فقره گذشت

شمار کارت های الکترونیک صادره از سوی شعب بانک ملت در سراسر کشور از مرز ۴۷.۵ میلیون فقره عبور کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی بانک ملت، شعب این بانک تا اول اردیبهشت ماه سال جاری، بیش از ۲۵ میلیون و ۱۴۰ هزار فقره ملت کارت متمرکز برای مشتریان صادر کرده اند.
بر اساس این گزارش،همچنین تا مقطع مذکور، بالغ بر ۱۲ میلیون و ۴۳۵ هزار فقره هدیه کارت، بیش از ۶ میلیون و ۳۳۸ هزار فقره بن کارت و بیش از دو میلیون و ۱۱۰ هزار فقره ملت کارت اصناف برای متقاضیان صادر شده است.
صدور بیش از ۶۳۲ هزار فقره کارت اعتباری و حدود ۶۸۹ هزار فقره کارت پویان از دیگر فعالیت هایی است که از سوی شعب بانک ملت در زمینه صدور کارت انجام شده است.
ملت کارت پزشکان، ملت کارت بازرگان، ملت کارت متمرکز تامین اجتماعی، فرهنگ کارت متمرکز، ملت کارت حمل و نقل، کارت مهان و کارت شایان از دیگر کارت های الکترونیک است که بانک ملت برای مشتریان صادر کرده است.
 
شمار حساب های الکترونیک بانک ملت به حدود ۳۸.۵ میلیون فقره رسید
شمار حساب های الکترونیک بانک ملت به حدود ۳۸.۵ میلیون فقره افزایش یافت.
 
تا روز ۲۰ فروردین ماه سال جاری، شمار حساب های الکترونیک افتتاح شده در این بانک به ۳۸ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۷۱ فقره رسید که ۱۷ میلیون و ۷۱ هزار و ۳۵۵ فقره از این تعداد به حساب های پس انداز الکترونیک اختصاص داشته است.
همچنین ۱۲ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۵۵۶ فقره از کل حساب های الکترونیک گشایش شده در بانک ملت تا پایان دهه دوم فروردین ماه سال جاری مربوط به حساب های کوتاه مدت الکترونیک است.
 
چهار میلیون و ۷۵۷ هزار و ۸۴ هزار فقره حساب جاری الکترونیک ملت(جام) و چهار میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۷ هزار فقره حساب بلندمدت الکترونیک از دیگر حساب هایی است که تا این مقطع در بانک ملت افتتاح شده است.
 
در عین حال مشتریان بانک ملت تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۳ بیش از ۲۴ هزار فقره حساب کوتاه مدت ویژه و حدود ۶۹ هزار فقره حساب کارکنان دولت در بانک ملت گشایش کرده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.