رگولاتوری

May 7, 2014
14:50 چهارشنبه، 17ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62071

رگولاتور: برگزاری مزایده اپراتور دوم پست در دست بررسی است

پس از بازنگری پروانه اول پست، برگزاری مزایده اپراتور دوم پستی در برنامه قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، دکتر عمیدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی در همایش مدیران و معاونین شبکه پستی کشور، افزود: پست حاکمیتی است و باید به عنوان اپراتور منتخب کارش را با قدرت و قوت انجام دهد و سازمان تنظیم مقررات هم، پس از بازنگری در پروانه اپراتور اول پستی ، برگزاری مزایده اپراتور دوم پستی را در برنامه خود قرار خواهد داد.
 
عمیدیان ضمن ارائه مطالبی در خصوص ورود و تاثیر فناوری های جدید پست، اظهار داشت: تکنولوژی در تقابل با پست نیست بلکه احیاکننده، بازسازی کننده و نمایانگر ارزش واقعی پست خواهد بود.
 
وی ثروت عظیم و غیرقابل انکار پست را ارتباط چهره با چهره با مردم، گستردگی نقاط دسترسی به شهروندان و رضایت عمومی جامعه برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر امنیت، ارتقای سرعت، دقت و بازنگری مجدد در فرایندهای پستی با استفاده از تکنولوژی های نوین از دیگر عوامل جلب رضایت مشتریان است.
 
معاون وزیر ارتباطات، با اشاره به وظیفه سازمان تنظیم مقررات در برابر پست گقت: ارائه پروانه خدمات پستی، رقابتی نمودن بازار در پست، تعیین تعرفه های پستی و شاخص های رضایتمندی مشتریان، مطابقت اصطلاحات پستی برابر قوانین و مقررات، تهیه وا بلاغ الزامات فعالیت های پستی از جمله موارد اتصال سازمان در شبکه پستی است.
 
عمیدیان در پایان در خصوص دیگر فعالیتهای سازمان تنظیم مقررات، در زمینه بهبود ارائه خدمات پستی افزود: ایجاد دسترسی بر خط به شبکه اپراتور پست، بررسی مدت سیر مرسوله و نقاط تحت پوشش، ترافیک، ارائه سرویس های مورد تعهد، اعلام تذکر در راستای نقاط قابل بهبود، تهیه چارچوب نظارتی و ارزیابی شرکت بر اساس مدل EFQM از دیگر برنامه های سازمان تنظیم مقررات برای ارتقای کمی و کیفی خدمات شرکت پست است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.