تلفن همراه

گوشی

May 10, 2014
17:41 شنبه، 20ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62129

ال‌جی با معرفی F70 ردپای LTE خود را در سطح جهانی گسترش می‌دهد

جدیدترین گوشی ال‌جی عملکرد پرسرعت چهارهسته‌ای، اتصال ۴G LTE و امکانات متمایزی برای نهایت تجربه کاربری ارائه می‌دهد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به دنبال موفقیت عرضه جهانی سری F در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ (MWC)، با عرضه جهانی F70 به تقویت حضور خود در بازارهای ۴G LTE ادامه می‌دهد. ال‌جی F70، از اوایل همین ماه در اروپا و سپس در آسیا، امریکای جنوبی و امریکای شمالی، به میلیون‌ها مشتری LTE معرفی می‌شود.
 
ال‌جی F70 تجربه LTE را با پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز و اتصال پرسرعت ۴G با سیستم‌عامل کاربرپسند اندروید کیت‌کت ۴٫۴ به سطح جدیدی می‌برد. این گوشی جمع‌وجور، که از نمایشگر ۴٫۵ اینچ IPS در بدنه‌ای باریک و شیک برخوردار است، تصاویر شبیه زندگی برای ایجاد تجربه‌ای حیرت‌انگیز ارائه می‌دهد و کاملاً در یک دست جای می‌گیرد. ال‌جی F70 به باتری قدرتمند ۲۴۴۰ میلی‌آمپری مجهز است که برای بیشتر کاربران تا یک روز کاری دوام می‌آورد.
 
1119-footofan_com
 
ال‌جی F70 با امکانات تجربه کاربری کامل و اختصاصی ال‌جی مانند Knock Code عرضه می‌شود که اولین بار در گوشی‌های هوشمند و پیشرفته سری G معرفی شد. قابلیت Knock Code به کاربران امکان می‌دهد تا با یک گام ساده و وارد کردن الگوی ضربه شخصی‌سازی شده روی نمایشگر تلفن هوشمندشان گوشی‌های هوشمند ال‌جی را روشن و قفل آن را باز کنند. Knock Code راحتی و امنیت بیشتری را ارائه می‌دهد زیرا الگوی ضربه با استفاده از توالی ۲ تا ۸ ضربه با بیش از ۸۰ هزار ترکیب ممکن، می‌تواند هرجایی روی نمایشگر در هر ابعادی، چه خاموش و چه روشن، وارد شود.
 
دیگر قابلیت راحت دیگر مانند Plug & Pop، وقتی کابل یواس‌بی متصل می‌شود به طور خودکار گزینه‌هایی که بیشتر احتمال دارد استفاده شوند را پیشنهاد می‌دهد. زمانی که F70 را با خانواده یا دوستان به اشتراک می‌گذارید، حالت میهمان محتوا را خصوصی نگه می‌دارد. علاوه بر این، قاب محافظ QuickWindow راحتی و محافظت بیشتری فراهم می‌کند تا بدون باز کردن قاب، به کاربران امکان مشاهده و دسترسی به قابلیت‌هایی مانند موسیقی و پیام‌های متنی را بدهد.
 
دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی تعهدی تزلزل‌ناپذیر برای ارائه تجربه برتری دارد که مشتریان از یک گوشی LTE انتظار دارند و F70 چنین انتظاراتی را برآورده و محقق می‌کند. این گوشی همه بهترین‌های فناوری را در طراحی بدنه‌ای باریک و شیک جمع کرده است که میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا را، که در فکر ارتقا به ۴G هستند، به سمت خود جذب می‌کند.
 
جزییات دسترسی به ال‌جی F70 در بازارهای منطقه‌ای در هفته‌های پیش رو اعلام خواهد شد.
 
مشخصات اصلی:
 
چیپ‌ست: کوالکوم SnapdragonTM ۴۰۰  (چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز)
نمایشگر: ۴٫۵ اینچ IPS (480×۸۰۰)
حافظه: یک گیگابایت RAM/ 4 یا ۸ گیگابایت eMMC (برحسب بازار)/ درگاه کارت میکرواس‌دی
دوربین: ۵ مگاپیکسل پشت/ جلو VGA (480×۶۴۰)
باتری: ۲۴۴۰ میلی‌آمپر قابل تعویض
سیستم‌عامل: اندروید کیت‌کت ۴٫۴
ابعاد: ۱۲۷٫۵ x 66.4 x 9.9 میلی‌متر
وزن: ۱۲۹٫۶ گرم
شبکه: LTE/ HSPA+ 21 Mbps (3G)
امکانات ارتباطی: بلوتوث ۴/ وای-فای (۸۰۲٫۱۱ b/g/n) / A-GPS / NFC (فقط برای نسخه LTE)
امکانات دیگر: قابلیت Knock Code، Plug & Plop و حالت میهمان (Guest Mode)
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.