تلفن همراه

فناوری

گوشی

May 10, 2014
17:50 شنبه، 20ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62130

بهبود جلوهای واقعیت افزوده روی سونی اکسپریا

ممکن است برخی از شما تاکنون متوجه شده باشید ولی باید بگوییم که ما به تازگی چند برنامۀ دوربین Xperia جدید و بهبودیافته برای دوربین اجتماعی هوشمند خودمان معرفی کرده‌ایم و همچنین برنامۀ «جلوۀ واقعیت افزوده» خودمان را بهتر کرده‌ایم.
 
علاوه بر کار مستمر با شرکای خارجی برای آوردن تجربه‌هایی جدید به این پلت‌فرم در حال گسترش همیشگی، تیم برنامه‌نویسان Developer World بر روی چند قابلیت جدید و افزودن آنها به قابلیت‌های فعلی کار کرده‌اند.
 
نخستین قابلیت «Perfectly Clear» است. ابزار اصلاحی برندۀ جایزه توسط Athantech که با دوربین Xperia شما کار می‌کند تا به طور خودکار عکس‌هایتان را بی‌نقص کنید.
«Perfectly Clear» به جای اینکه فیلترها و تغییرات وضوح را به صورت دستی اعمال کند، با تکرار شیوه‌ای که چشمانتان نور را جمع‌آوری می‌کند، رنگ‌ها را به شکلی بی‌نقص ثبت کرده و عکس‌هایی واقعی‌تر را به شما ارائه‌ می‌کند.
 
قابلیت بعدی توسط خود Sony ایجاد شده است. برنامۀ «بالن صوتی عکس» است؛ برنامۀ سرگرم‌کننده و جالب دوربین Xperia که واقعاً به عکس‌هایتان جان می‌دهد. هنگامی که این برنامه در منوی برنامۀ دوربین فعال شود، «بالن صوتی عکس» از تشخیص صدا برای ثبت چیزی که افراد درست پیش از گرفته شدن عکس می‌گویند، استفاده می‌کند. این برنامه سپس بالن‌های گفتار را درون عکس درج می‌کند و بعد سرگرمی جدیدی را به خاطرات دیجیتالی‌تان اضافه می‌کند. با مزه است، این طور نیست!
 
علاوه بر این برنامه‌های جذاب، ما دو به‌روزرسانی بزرگ به برنامۀ پرطرفدار جلوۀ واقعیت افزودۀ‌ خودمان اضافه کردیم. نخست، ما یک سری از طرح‌های زمینۀ قابل دانلود که به شما گزینه‌های سرگرمی و جلوه‌های جذابی حتی بیشتر از قبل را برای کمک به سفارشی کردن عکس‌ها و فیلم‌هایتان ارائه می‌کند، اضافه کرده‌ایم. جلوۀ واقعیت افزودۀ جدید شامل طرح‌های وحشتناک، کمدی و از همه مهم‌تر، جلوه‌ای که توسط کونیماسا سوزوکی مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile بر روی صحنه در جریان کنگرۀ جهانی موبایل امسال نمایش داده شد- مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز!
 
برای دارندگان Xperia Z2 قابلیت‌های سرگرم‌کنندۀ دیگری نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد صدا را ضبط کنید و همچنین جلوه‌های واقعیت افزودۀ جالبی را به ویدیوهای شخصی‌تان اضافه کنید.
 
همانند همیشه ما به‌روزرسانی مستمر نرم‌افزارمان و معرفی برنامه‌های نوآورانه و هیجان‌انگیز دوربین را برای بیشترین بهره‌گیری شما از دوربین فوق‌العادۀ Xperia خودتان، ادامه می‌دهیم. بنابراین در اینجا ، توییتر: @sonymobilenews و فروشگاه Google Play، منتظر به‌روزرسانی‌های دوربین سرگرم‌کننده‌تر و مفیدتر باشید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.