رگولاتوری

May 12, 2014
13:00 دوشنبه، 22ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62160

خدمات آموزش IT تعرفه گذاری شد

عضو کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از تعیین استاندارد برای نرخ گذاری واحدهای آموزشی فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: این آیین نامه تا یک ماه آینده نهایی و ابلاغ می شود.
 
محسن عظیم‌نژاد در گفتگو با مهر، تدوین تعرفه‌های خدمات آموزش و پژوهشIT را با هدف ساماندهی این بخش عنوان کرد و گفت: چند نرخی بودن هزینه خدمات آموزش فناوری اطلاعات یکی از مشکلات مهم آموزشگاههای این حوزه و متقاضیان دوره‌ها است،
 
وی با اشاره به بی نظمی و چندگانگی در قیمت‌ها و هزینه‌های آموزشی فناوری اطلاعات اظهار داشت: به دلیل رشد کنترل نشده آموزشگاه‌های زیرپله‌ای و غیرقانونی، تدوین و اشاعه تعرفه‌های استاندارد و مدون به طور قطع کار دشواری است.
 
عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران ادامه داد: کمیسیون آموزش سازمان نظام صنفی رایانه ای با تهیه و تدوین جدولی و با اعمال نرخ پایه حقوق، دستمزد و ضرایب مختلف از جمله ضریب تخصص، ضریب تجربه،ضریب بهای تمام شده و ضریب رتبه بندی شورایعالی انفورماتیک در جدولی تعرفه‌های خدمات آموزشی را برای این مراکز تدوین کرده است.
 
عظیم نژاد خاطرنشان کرد: با وجود این تعرفه‌های واحد، سازمان نظام صنفی رایانه ای منبع انتشار تعرفه‌های آموزشی استاندارد است تا نابسامانی این بخش سامان گیرد.
 
عضو کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، تعرفه های تعیین شده را مربوط به سال 93 عنوان کرد که هم اکنون در کارگروهی در سازمان نصر در حال بررسی نهایی است و تا یک ماه آینده اعلام می شود.
 
وی آمادگی کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای استان را برای همکاری در حوزه‌های فرهنگسازی و آموزش و پژوهش با تمامی وزارتخانه ها و نهادهای مرتبط با صنعت فاوا اعلام کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.