اپراتورها

تلفن همراه

May 13, 2014
14:09 سه شنبه، 23ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62167

انتقال اعتبار بین سیم کارت‌های رایتل هم ممکن شد

سرویس "انتقال اعتبار" به مشترکین اعتباری و دیتای رایتل این امکان را می‌دهد که قسمتی از اعتبار خود را به دیگر مشترکین اعتباری و دیتای رایتل انتقال دهند.
 
به گزارش روابط عمومی رایتل، سرویس "انتقال اعتبار" به مشترکین اعتباری و دیتای رایتل این را امکان می‌دهد که قسمتی از اعتبار خود را به دیگر مشترکین اعتباری و دیتای رایتل انتقال دهند.
براساس این گزارش برای فعال‌سازی سرویس انتقال اعتبار برای اولین بار، کافی است مشترک کد دستوری # 133* را شماره‌گیری کرده و سپس کلید برقراری تماس را کلیک نماید. با این روش سرویس انتقال اعتبار فعال می‌شود، پس از فعال‌سازی، با اولین درخواست از مشترک خواسته می شود که رمز 4 رقمی خود را انتخاب و سپس از تمامی قابلیت های سرویس "انتقال اعتبار" استفاده کند.
 
مهلت استفاده از اعتبار منتقل شده برابر است با حداکثر کل مهلت های قابل استفاده از اعتبارهای مختلف، برای مثال اگر گیرنده قبل از دریافت انتقال جدید، اعتباری معادل 10,000 ریال با مهلت استفاده تا 10 روز آینده داشته باشد و اعتباری معادل عدد 20 هزار ریال به وی منتقل شود (با مهلت استفاده 90 روز طبق قوانین استفاده از شارژ رایتل)، اعتبار نهایی وی 10+20 هزار ریال با مهلت استفاده 90 روز (حداکثر بین 10 روز و 90 روز) خواهد شد.
 
براساس این گزارش از جلمه ویژگی های این طرح امکان استفاده از اعتبار منتقل شده بلافاصله پس از انتقال، گزارش‌گیری از انتقال‌های صورت گرفته، گزارش‌گیری از اعتبار باقیمانده، غیر فعال‌سازی سرویس است.
همچنین محدوده اعتبار قابل انتقال در هر تراکنش 10 تا 100 هزار ریال و حداکثر اعتبار قابل انتقال در روز یک میلیون ریال است.
 
شایان ذکر است هزینه انتقال اعتبار در هر تراکنش 500 ریال است که از اعتبار مشترک انتقال دهنده اعتبار کسر می‌شود، علاوه بر این مشترک پس از انتقال اعتبار (با احتساب هزینه انتقال اعتبار) باید حداقل 5 هزار ریال اعتبار باقیمانده داشته باشد، این مبلغ از آن جهت که فرستنده قادر به برقراری تماس پس از انتقال اعتبار باشد درنظر گرفته شده است.
 
گفتنی است با این روش علاوه بر تامین اعتبار مشترکانی که اعتبار خطشان به پایان رسیده است می توان با انتقال اعتباری که زمان انقضای آن نزدیک است، مهلت استفاده آن را تمدید کنید. در این حالت مهلت استفاده جدیدی برای آن در نظر گرفته می‌شود. سرویس انتقال اعتبار در حال حاضر فقط برای مشترکین اعتباری و دیتا ارائه شده است و به زودی برای مشترکین دائمی هم راه اندازی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.