اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

May 18, 2014
8:47 یکشنبه، 28ام اردیبهشتماه 1393
کد خبر: 62265

تقدیر از ایرانسل بعنوان اپراتور برگزیده در بخش‌های تلفن همراه و وایمکس در جشنواره ملی ICT

ایرانسل در حوزه اپراتورهای ارتباطات سیار و اینترنت بیسیم مبتنی بر فناوری وایمکس، موفق به اخذ دو تندیس و لوح تقدیر از چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهید دکتر قندی) که با حضور رییس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سران برگزار شد، هیات داوران با اهدای تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح سپاس، به طور مشترک از تلاش های ایرانسل و همراه اول در بخش اپراتورهای ارتباطات سیار قدردانی کرد.
 
همچنین هیات داوران این جشنواره، ایرانسل را در بخش شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارتباطات بیسیم مبتنی بر فناوری وایمکس شایسته قدردانی دانست و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از خدمات ایرانسل تقدیر کرد. ایرانسل تنها اپراتور خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم مبتنی بر فناوری وایمکس کشور بود که در این جشنواره موفق به کسب مقام شد.
 
دکتر روحانی در بخشی از سخنرانی خود در این مراسم تصریح کرد "بنده به عنوان رییس‌جمهور، از شرایط پهنای باند در کشور راضی نیستم و قرار ما با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که هر چه سریع‌تر نسل سه و چهار و پهنای باند وسیع نه تنها برای منازل و مراکز بازرگانی، که حتی برای موبایل‌ها را در اختیار کاربران قرار دهیم"، دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز طی سخنانی در این مراسم ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد ورود نسل های سوم و چهارم تلفن همراه به کشور باشیم.
 
مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور رئیس جمهور، وزرای ارتباطات و اطلاعات، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد بخش های دولتی و خصوصی حوزه ICT کشور، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و اصحاب رسانه، 27 اردیبهشت و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.
 
براساس این گزارش، سال گذشته نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت رسمی اعلام کرده بود که براساس ارزیابی‌ها و رده بندی‌های این سازمان، ایرانسل برترین اپراتور تلفن همراه کشور بوده و رتبه اول را از آن خود ساخته است.
 
در این ارزیابی، اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخصهای مختلف سنجیده شده بودند که بر اساس اعلام رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، براساس این شاخصها در سال 91، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه ایران کسب کرده بودند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.