اینترنت و شبکه

رگولاتوری

May 23, 2014
17:00 جمعه، 2ام خردادماه 1393
کد خبر: 62340

معاون دادستان کل: دسترسی آسان به فضای مجازی و تخریب فرهنگ هدف اصلی دشمن است

معاون سیاسی دادستان کل کشور در مشهدمقدس گفت: دشمن به دنبال برنامه ریزی برای دسترسی آسان به فضای مجازی و تخریب و تضعیف فرهنگ مقاومت است.
 
 
به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، سید مرتضی بختیاری در یادواره سردار شهید جواد اسماعیل پور طرقی و شهدای محله طلاب مشهد اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک عرض کرده و بسیار خوشحالم که در چنین ایامی در خدمت خانواده محترم شهدای عزیز این منطقه هستم.
وی افزود: من به وجود چنین مراسم معنوی‌ای که یاد شهدا به صورت مردمی زنده نگه داشته می‌شود احساس نیاز می‌کنم، زیرا آنها با رفتن خود کاری حسینی کردند و ما که ادعای پیروی را از راه امام راحل (ره) و شهدا را داریم باید کاری زینبی کنیم.
معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور تصریح کرد: در رابطه با نحوه پاسداری از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا باید بگویم که این مهم یک بحث مفصل بوده و نیازمند یک مطالبه مردمی است، ما اگر در دنیا عزت و افتخار داریم می‌توانیم از این طریق نه بزرگی به آمریکایی‌ها بگوییم و همه و همه به خاطر داشتن وجود چنین آرمان‌هایی بوده و هدف امام راحل (ره) و شهدا نیز در راستای ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و مبارزه با ظلم بود.
بختیاری خاطرنشان کرد: خداوند متعال در آیات شریفه سوره‌های مبارکه فصلت و قصص تذکرات بسیار مهمی را به ما بیان فرموده و ما پیروان آن موظفیم تا به این دستورات الهی عمل کنیم.
وی گفت: فتنه سال 1388 ظلم بزرگی به انقلاب اسلامی، شهدا و خانوده‌های آنان بود، اما در حماسه 9 دی مردم به صورت خودجوش و بدون هیچ اقدام سازماندهی شده‌ای به صحنه آمدند، زیرا آنها مشاهده کردند عده‌ای با فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) مقابله می‌کنند و این کار سبب توجه بیشتر آمریکایی‌ها شد و به آنان ثابت شد که از این راه نمی‌توانند وارد شود.
وی افزود: دشمنان توطئه‌های پنهانی دشمن دارند و دست‌های پنهان زیادی نیز به وسیله تفکرات افراطی شیعه و سنی و با رویکردی کاملاً برنامه ریزی شده برای اختلاف افکنی میان این دو مذهب وارد میدان شده تا این توطئه را به جان انقلاب اسلامی بیندازد و شما جوانان بسیجی باید مراقب باشید.
بختیاری اظهار کرد: جریاناتی در کشور آمریکا وجود دارد که برخی نویسندگان علیه صحابه پیامبر اسلام (ص) و تفکر شیعه مطالب غیر واقع می‌نویسند و حتی برای انجام این کار آن‌ها را به لحاظ مالی و انتشاراتی تأمین می‌کنند.
وی تأکید کرد: در کشور عربستان هم مرکز حمایت داعش، سلفی‌ها و تکفیری‌ها وجود دارد و از بعثه‌ها و افرادی که تفکر افراطی دارند حمایت می‌کند.
بختیاری گفت: در حوزه فرهنگ نیز رخنه‌هایی که در آنجا صورت گرفته و دشمن در این عرصه برای ما خواب سنگینی دیده و اگر مراقب نباشیم شکست می‌خوریم، جریاناتی به دنبال دسترسی آسان به فضای مجازی بوده و به دنبال تخریب فرهنگ و به ویژه فرهنگ مقاومت هستند و این جنگ فرهنگی به مراتب از جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس سخت‌تر و دشوارتر است و تا وقتی که ما در خط مستقیم ولایت و رهبری باشیم خداوند هم پشتیبان ماست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.