اپراتورها

تلفن همراه

May 26, 2014
12:55 دوشنبه، 5ام خردادماه 1393
کد خبر: 62393

صدوقی: میتوان ادعا کرد سالمترین شبکه از نظر تشعشع از آن همراه اول است!

مدیرعامل همراه اول از همه دست اندرکاران مرتبط با تلفن همراه درخواست کرد به توسعه شبکه همراه اول کمک کنند زیرا توسعه در بعضی مناطق از جمله تهران عملاً متوقف شده است.
صدوقی گفت: همراه اول حدود ۳ هزار آنتن BTS در تهران دارد. هر چه آنتن بیشتر باشد، پوشش کامل تر شده و تشعشع کمتری به شهروندان می رسد.
از آنجا که ما ۹۶.۵ درصد پوشش و بیشترین تعداد آنتن BTS در کشور را داریم، پس می توان ادعا کرد سالم ترین شبکه نیز از آن همراه اول است.
 
به گزارش وبسایت همراه اول، صبح روز دوشنبه ۵ خردادماه، طی مراسمی در دانشگاه صنعتی شریف، از سامانه مجازی ابر سلامت رونمایی شد.
در این مراسم که با حضور جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،  صدوقی مدیرعامل همراه اول، دکتر روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف، دکتر مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی و جمعی از مدیران ارشد وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری» و وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» برگزار شد، ضمن تشریح ویژگی های سامانه ابر سلامت، از این سامانه مجازی رونمایی شد.
این سامانه هوشمند که مبتنی بر مدل خود مراقبتی است، با شعار «ابر سلامت در کنار هر خانواده ایرانی» تلاش می کند تا با تلفیق فناوری های نوین و دانش سلامت، سبب بهبود کیفیت زندگی و ترویج سبک زندگی سالم شود.
در این مراسم  صدوقی مدیرعامل همراه اول با اشاره به حمایت های این اپراتور از سلامت جامعه اظهار داشت: علاوه بر آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه که با همکاری همراه اول در دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شده است، همراه اول همکاری پژوهشی خود را در خصوص اندازه گیری تشعشعات امواج آنتن های BTS و گوشی تلفن همراه با دانشگاه های علم و صنعت و امیرکبیر گسترش داده است و بطور غیرمستقیم وارد حوزه بهبود سلامت مردم شده است. حال با این سامانه که با همکاری همراه اول، وزارت بهداشت، وزارت ارتباطات و دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است، ما بطور مستقیم به حوزه سلامت مردم ورود می کنیم.
وی گفت: همکاری در این پروژه در راستای مسؤولیت اجتماعی همراه اول و افق ۵ ساله ماست که می خواهیم محبوبترین شرکت ایرانی باشیم.
صدوقی افزود: انشاء الله از شهریور ماه که خدمات نسل ۳ و در ادامه ۴ را ارائه کنیم، دیگر درآمد اپراتورهای تلفن همراه از مکالمه نخواهد بود، بلکه عمده درآمد از محل سرویس های گوناگون است.
وی از همه دست اندرکاران مرتبط با تلفن همراه درخواست کرد به توسعه شبکه همراه اول کمک کنند زیرا توسعه در بعضی مناطق از جمله تهران عملاً متوقف شده است.
صدوقی گفت: همراه اول حدود ۳ هزار آنتن BTS در تهران دارد. هر چه آنتن بیشتر باشد، پوشش کامل تر شده و تشعشع کمتری به شهروندان می رسد.
از آنجا که ما ۹۶.۵ درصد پوشش و بیشترین تعداد آنتن BTS در کشور را داریم، پس می توان ادعا کرد سالم ترین شبکه نیز از آن همراه اول است.
در این مراسم  جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات نیز با بیان اینکه حوزه بهداشت از اهم حوزه ها برای تصمیم گیری است، اظهار داشت: در کشور ۶ درصد GDP صرف حوزه سلامت می شود. باید این هزینه را کاهش دهیم.
وی گفت: این سامانه که امروز رونمایی می شود، معرف و مؤید یک پیشرفت است. تلفیقی از صنعت IT و حوزه سلامت است. از طریق تلفن های همراه هوشمند می توان خدماتی حیاتی ارائه کرد. امروز باید پارادایمی جدید در حوزه سلامت ایجاد شود. سازمان فناوری اطلاعات و اپراتور همراه اول که بیشترین پوشش را در کشور دارد، می توانند امکانات خود را در اختیار مردم و این طرح قرار دهند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.