تبلت

تلفن همراه

May 31, 2014
1:42 شنبه، 10ام خردادماه 1393
کد خبر: 62438

سه تبلت جدید از سری ارزان‌قیمت‌ها

شرکت Toshiba به‌تازگی سه تبلت جدید را به بازار معرفی کرده است. این تبلت‌ها شامل یک تبلت اندرویدی و دو تبلت ویندوزی هستند و قرار است در دسته ارزان قیمت‌های بازار قرار بگیرند. 
 
با این اوصاف انتظار می‌رود این تبلت‌های ارزان قیمت در بازار کشورهای در حال توسعه بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.  تبلت اندرویدی جدید این شرکت با نام Excite و دو تبلت‌ ویندوزی هم با نام Encore به بازار معرفی شده‌اند. تبلت اندرویدی جدید این شرکت اندازه 7 اینچی دارد و دو تبلت ویندوزی آن هم در اندازه‌های 8 و 10 اینچی طراحی و تولید شده‌اند.  تبلت‌های ویندوزی Encore  مشخصات سخت‌افزاری مشابهی داشته و از پردازنده‌های چهار هسته‌ای Atom شرکت Intel بهره می‌برند. صفحه نمایش این تبلت‌ها تصاویر را با وضوح 800 در 1280 پیکسل برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند.
 
شرکت Toshiba اعلام کرده است که این تبلت‌های ویندوزی را به زودی و با قیمت 200 دلار برای نسخه 8 اینچی و 270 دلار برای نسخه 10 اینچی به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند. تبلت اندرویدی جدید این شرکت، اما قیمت ارزان‌تری خواهد داشت. این تبلت که قرار است با قیمت 110 دلار به بازار عرضه شود، اگرچه قیمتی مشابه تبلت‌های چینی در بازار دارد، اما قابلیت‌های خوب و کاربردی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این تبلت مبتنی بر پردازنده Atom شرکت Intel بوده و باتری آن در هر بار شارژ کامل امکان کار تا 8 ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این تبلت تصاویر را با وضوح 600 در 1024 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید هم بهره می‌برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.