بازار سرمایه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

June 6, 2014
11:43 جمعه، 16ام خردادماه 1393
کد خبر: 62524

برگزاری مجمع عمومی و افتتاح مرکز سرویس جدید همکاران سیستم

شرکت همکاران سیستم روز سه شنبه همزمان با برگزاری مجمع عمومی، مرکز سرویس جدید و مجهز خود را نیز افتتاح کرد. 
 
 
در مجمع عمومی همکاران سیستم که در تاریخ 13 خرداد 1393، در محل مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار شد، این شرکت از پوشش کامل سود خالص پیش‌بینی شده خبر داد.
همچنین مجمع عمومی همکاران سیستم، توزیع ۵۰ تومان سود نقدی به ازاء هر سهم را نیز تصویب کرد. 
در این جلسه که با حضور 22/93 درصد از سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و مؤسسه حسابرسی بیات رایان برگزار شد، اعلام شد که  سود نقدی سهامداران، از روز دوشنبه 19 خرداد قابل دریافت است.
 
رشد تصاعدی فروش محصولات جدید همکاران سیستم
هیات مدیره همکاران سیستم، در گزارش خود به مجمع، روند موفق فروش محصولات جدید همکاران سیستم در بازار را، نشان از پتانسیل بالای آنها و انتخاب صحیح بازار هدف دانست. راهکاران همکاران سیستم، که محصول استراتژیک این شرکت برای شرکت‌های بزرگ و متوسط است، در سال 92 رشد فروشی معادل 2.5 برابر را نسبت به سال 91 تجربه کرده است. 
 
همکاران سیستم
 
همچنین سپیدار همکاران سیستم که محصول شرکت برای بازارهای کوچک است، توانست از مرز 6000 مشتری در سال 92 عبور کرده و به رشد فروشی معادل 2 برابر سال 91، دست پیدا کند. علاوه بر این، «دشت همکاران سیستم» نیز که ویژه اصناف و فروشگاه‌هاست، در سال 92 ورود موفقی به بازار را تجربه کرد. 
 
اهم برنامه‌های همکاران سیستم برای سال 93
در گزارش هیات مدیره همکاران سیستم به مجمع، ارتقاء سطح رضایت مشتریان، حرفه‌ای‌گری و کیفیت محصولات و خدمات و همچنین افزایش درآمد گروه از محل محصولات جدید  جزء اهم برنامه‌های این شرکت در سال 93 اعلام شد. 
گفتنی است بر اساس گزارش فوق، درآمد عملیاتی پیش‌بینی شده برای سال 93، با 33% افزایش نسبت به سال 92، معادل 88.5 میلیارد تومان خواهد بود. در این میان، 52% از درآمد فروش همکاران سیستم در 93، از محل محصولات جدید این شرکت تامین خواهد شد.
 
افتتاح مرکز سرویس مدرن همکاران سیستم 
در همین حال شرکت همکاران سیستم، همزمان با برگزاری مجمع عمومی و طی یک نشست خبری، از افتتاح مرکز سرویس جدید این شرکت برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان استان تهران خبر داد. 
مهدی امیری، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم، در این نشست گفت: « همکاران سیستم، برای ارتقاء سطح رضایت مشتریان، گام‌های زیرساختی بزرگی را در سال 92 برداشته است که انتظار می‌رود نتایج آن در سال 93 مشاهده شود. با توسعه یک ابزار استاندارد و قوی در تمامی شرکت‌های ارائه کننده خدمات پشتیبانی، پایش مستمر مشتریان و برنامه¬ریزی برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به آنها امکان پذیر شده است. با استفاده از این زیرساخت، تاریخچه سرویس‌ها و درخواست‌های مشتریان قابل ردیابی و تحلیل است. »
 
 
مدیر عامل همکاران سیستم، ضمن معرفی ویژگی‌های مرکز سرویس جدید همکاران سیستم، افزود:
«طراحی مرکز سرویس همکاران سیستم که در ساختمان جدید این شرکت، آغاز به کار کرده است، با نگاه به مدل‌ شرکت‌های بزرگ نرم‌افزاری دنیا انجام شده و از استانداردهای خاص این حوزه تبعیت می‌کند. »
گفتنی است با افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم در تهران، ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان همکاران سیستم در این استان، به صورت متمرکز و از طریق این مرکز انجام خواهد گرفت. در حال حاضر 110 نفر از کارشناسان همکاران سیستم در این مرکز به صورت تخصصی و متمرکز، مشغول ارائه خدمت به مشتریان هستند»
 
انتشار ویژه‌نامه همکاران سیستم
شرکت همکاران سیستم، همزمان با برگزاری مجمع عمومی این شرکت در سیزدهم خرداد ماه سال ۹۳، ویژه‌نامه‌ای شامل مهم‌ترین رویدادهای  شرکت در سال ۹۲ را منتشر کرد که در این روز، در اختیار سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.
 
فایل این ویژه‌نامه برای دسترسی ومطالعه آن‌دسته از سهامدارانی که در مجمع حضور نداشته‌اند و سایر علاقه‌مندان، از طریق اینجا قابل دریافت است.
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.