اپراتورها

تبلت

تلفن همراه

June 8, 2014
12:05 یکشنبه، 18ام خردادماه 1393
کد خبر: 62567

عرضه باندل سیمکارت‌های رایتل با تبلت‌های سامسونگ

گارانتی هماهنگ سامسونگ و رایتل، در اقدامی مشترک با رایتل، از عرضه باندل سیم کارت های رایتل با تبلت های سامسونگ در قالب جشنواره خبر دادند.
 
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این جشنواره خریداران تبلت های اصلی سامسونگ از یک سیم کارت اعتباری رایتل با طرح آغازین و طرح دکا به صورت هم زمان که شامل مجموعا 10500دقیقه مکالمه رایگان، 10500 پیامک متنی رایگان، 500 مگا بایت اینترنت رایگان و 500 پیام چند رسانه ای می باشد رابر روی کالای خریداری شده خود و یک سیم کارت هدیه بهره مند می شوند.
 
این سیم کارتها مشمول طرح آغازین شامل هدایایی نظیر 500 مگا بایت اینترنت رایگان، 500 دقیقه مکالمه درون شبکه، 500 پیام چند رسانه ای و 500 پیامک متنی و طرح دکا که مشترکان با پرداخت مبلغ 50.000 ریال از امکاناتی همچون 10.000 دقیقه مکالمه رایگان و 10.000 پیامک متنی رایگان یهره مند میشوند، هستند.
 
در حال حاضر این طرح بر روی سیم کارت های اعتباری فعال گردیده و مبلغ مذکور توسط شرکت هماهنگ پردازش پرداخت شده است و خریدار نیازی به فعال سازی و پرداخت هزینه این طرح رایتل را ندارد .مدت استفاده از این طرح نیز 30 روز می باشد.
 
طرح فوق هم اکنون در حال اجرا می باشد و شما می توانید از تمامی نمایندگان گروه هماهنگ و یا کلیه فروشگاه های تبلت و تلفن همراه سامسونگ، در سراسر کشور کالای مورد نظر خود را خریداری فرمایید. 
 
در صورت فقدان سیم کارت رایتل همراه کالا و یا عدم تحویل آن توسط فروشنده به هر دلیل،از خرید کالا اجتناب کرده و مراتب را به شرکت هماهنگ پردازش اطلاع دهید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.