تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

June 14, 2014
15:04 شنبه، 24ام خردادماه 1393
کد خبر: 62670

11 اپلیکیشن موبایلی برای دنبال کردن جام جهانی 2014

جام‌جهانی 2014 از دیشب با بازی برزیل و کرواسی در سائوپائولو آغاز شد؛ این 11 اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا بهتر مسیر مسابقات فوتبال را دنبال کنید.
 
به نقل از تک‌رادار در ادامه به معرفی تعدادی از این اپلیکیشن‌های کاربردی می‌پردازیم:
 
1- اپلیکیشن اختصاصی فیفا FIFA Official App
 
اپلیکیشن رسمی این مسابقات است که برای آیفون ، آیپد و اندروید به صورت رایگان عرضه شده و به کمک این App میتوانید نتایج اخبار و جدول هرگروه و نتایج زنده و لحظه به لحظه بازی های در حال برگذاری و … را همیشه به همراه داشته باشید .
 
2- ESPN FC Soccer & World Cup
 
این برنامه رایگان موبایلی در گوگل پلی و پلی استور در دسترس است و امکاناتی از جمله نمایش هشدار برای شروع بازی، اهداف، امتیازهای نهایی و غیره، امکان اضافه کردن تیم مورد علاقه خود برای تجربه  بهتر، دسترسی به ESPN FC TV برای مشاهده کلیپ های خبرنگاران و غیره،  نمایش اطلاعات کامل آمار، ترکیب، جداول، آسیب، ویدئو و … در صفحه مخصوص و  آخرین اخبار مربوط به جام جهانی (اخبار نقل و انتقالات، شایعات و دیگر موارد) را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 
3- World Soccer Finals
 
این برنامه هم برای کاربران اندروید و آی او اس رایگان است و شما می توانید برنامه بازی‌ها، نتایج، ترکیب، کارت‌های زرد و قرمز، آمار و ارقام، اطلاعات پخش و اضافه کردن تیم  مورد علاقه برای سفارشی کردن تجربه‌ها را ببینید.
 
4 -World Cup 2014 Brazil
 
این برنامه رایگان مخصوص دستگاه‌های اندرویدی است. این برنامه با سفارشی ساختن و دادن تیم مورد علاقه و بازی ‌های مورد علاقه به شما هشدارهای لازم را می‌دهد تا بازی مورد علاقه‌تان را از دست ندهید.
 
دریافت جزئیات بازی مانند گلزنان، ترکیب، رویدادها، کارت‌های زرد و قرمز و داوران از طریق این برنامه ممکن است.
 
5- 2014 Table
 
این هم یک برنامه رایگان اندرویدی است. این برنامه برای خبرنگاران بسیار ایده‌آل خواهد بود چرا که جدول نتایج را با به روز رسانی خودکار با آخرین نتایج در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 
علاوه بر دریافت اطلاعات در مورد نتایج بازی تیم ها، جداول، گروه ها، قرعه کشی، تجهیزات، پلی آف، برنامه، تاریخ، زمان و استادیومی که در آن بازی می شود را در اختیار قرار می‌دهد.
 
6- LiveSoccer World Football Cup
 
این برنامه رایگان موبایلی علاوه بر بازی‌های جام جهانی، مسابقات 300 لیگ را در سراسر دنیا دنبال می‌کند. دریافت به روز رسانی های زنده مبتنی بر متن و شرح از روزنامه نگاران و همچنین تجزیه و تحلیل بازی ، آمار و اطلاعات پخش از امکانات این برنامه است.این نرم افزار دارای یک رابط کاربری غنی، اما راحت و در دسترس است.
 
7-  Sofascore
 
این برنامه رایگان مصوص ویندوزفونی‌ها است. با این نرم‌افزار کابرای ویندوز فونی می‌توانند به راحتی به روز رسانی‌های زنده را دریافت کنند و با  ایجاد لیست‌های سفارشی از وضعیت تیم‌های محبوب خود هم خبر دار شوند.
 
8- Squawka
 
این برنامه رایگان  نه‌تنها به طرفداران اجازه می‌دهد تا در مورد مسابقه‌ مورد علاقه‌ی خود به بحث و تبادل‌نظر بپردازند، بلکه نتایج و آمار زنده را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهد. این برنامه فعلاً برای استفاده در iOS ارائه شده؛ ولی سازنده وعده داده است که به زودی نسخه‌ی اندرویدی آن را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد
 
9 – TeamStream
 
این اپلیکیشن رایگان سرویسی است از گروه ورزشی بسیار بزرگ بلیچر ریبپورت آمریکا که به شما اجازه می دهد تیم محبوب خود را انتخاب و بعد خبرهای مربوط به آن را پیگیری کنید. با این اپلیکیشن می توانیدتوئیت های مربوط به تیمتان را ببینید و خودتان هم توئیت کنید.
 
10- BBC Sport
 
این اپلیکیشن ساختار ساده ای دارد و خبرهای تیم ها و نتایج زنده را اعلا می‌کند. گزارش لحظه به لحظه بازی‌ها که روزنامه نگاران بی بی سی روی اپلیکیشن قرار می دهند از ویژگی‌های آن است.
 
11-  FourFourTwo Stats Zone
 
این اپلیکیشن رایگان برای آنهایی است که فوتبال را کمی جدی تر دنبال می کنند. این اپلیکیشن به کاربرانش آمار کاملی از تمام بازی های لیگ برتر انگلیس می دهد؛ از تعداد شوت ها گرفته تا مالکیت توپ. کاربران می توانند از این آمار برای ساختن تیم رویایی خود در فضای مجازی استفاده کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.