اپراتورها

تلفن همراه

June 16, 2014
16:00 دوشنبه، 26ام خردادماه 1393
کد خبر: 62706

مدیرعامل همراه اول: نسل2 بنز و نسل3 هواپیماست!

مدیر عامل اپراتور اول گفت: در حوزه اینترنت موبایل نسل دو مانند ماشین و نسل سه مانند هواپیماست و ما نمی‌توانیم از نسل دو انتظار جوابگویی بیش از این داشته باشیم.
 
 
وحید صدوقی که امروز در کنار وزیر ارتباطات و مدیران عامل اپراتورهای دیگر در نشست خبری حضور داشت در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که با وجود ارائه خدمات نسل سه ظرف ماه‌های آینده همچنان کاربران نسل دوم موبایل مشکلات متعددی در حوزه اینترنت موبایل و تعرفه‌های آن دارند توضیح داد: شبکه نسل دو در واقع براساس مکالمه شکل گرفته است و مخصوص اینترنت نیست.
 
وی ادامه داد:‌ با این وجود اکنون ما حدود 140 تا 150 کیلوبیت بر ثانیه اینترنت برروی سیم کارت‌های نسل دو ارائه می دهیم که در بهترین شرایط اگر بخواهیم مقایسه کنیم مانند مقایسه بنز و هواپیماست؛ نسل دو در نهایت می تواند با سرعتی مانند بنز حرکت کند.
 
مدیر عامل همراه اول ادامه داد: طی چند ماه گذشته ترافیک GPRS ما حدود 1000 درصد رشد داشته است و با به روی کار آمدن نرم افزارهای جدید می خواهند از آن‌ها استفاده کنند اما باید به این نکته هم توجه داشت که توان نسل دو در همین حد است.
 
صدوقی عنوان کرد: ما در این حوزه سرمایه‌گذاریهای متعددی انجام می دهیم و آمادگی ارائه نسل سه را هم داریم اما به هر حال تاکنون برای توسعه نسل دو و خدمات دیتای آن هزینه‌های مختلفی به ما تحمیل شده و ما در طول سال یک بار یا دو بار تجهیزات خود را ارتقا دادیم اما در نهایت توان پاسخگویی نسل دو در همین حد خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.