تلفن همراه

گوشی

June 20, 2014
14:20 جمعه، 30ام خردادماه 1393
کد خبر: 62797

تصاویر جدیدی از آیفون شش

در فاصله چند ماه تا رونمایی از آیفون شش، شایعات و تصاویر پیرامون این گوشی گویا تمامی ندارد ولی این بار به نظر می‌رسد تصاویر جدیدی که از آیفون شش در اینترنت منتشر شده بیشتر به واقعیت نزدیک است و تصویر دقیق تری از پرچمدار بعدی اپل را در اختیار علاقه مندان آیفون قرار می‌دهد.
 
 
به نقل از جی اس ام آرنا، تصاویر تازه‌ای از آیفون شش احتمالی در کنار اچ تی سی وان M8 منتشر شده که در نگاه اول زیبا و جذاب به نظر می‌رسند.
 
 
11-1337.jpg
 
براساس این تصاویر اپل ظاهرا در طراحی آیفون جدید خود بیشتر به سمت اندرویدی‌های مشکی رنگ سونی رفته و لبه های تیز و زاویه دار را گرد کرده است.
 
ظاهرا این تصاویر مربوط به قاب خالی آیفون شش هستند و قطعاتی داخل آنها نیست.
 
با توجه به قرار گرفتن این گوشیها کنار اچ تی سی وان میتوان به ابعاد آیفون شش پی برد.
 
گفته می‌شود اپل این گوشیها را در پاییز معرفی خواهد کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.