اینترنت و شبکه

June 22, 2014
13:06 یکشنبه، 1ام تیرماه 1393
کد خبر: 62864

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مخالف نیستیم

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلی با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نداریم، گفت: مخالفت ما با شبکه‌های صهیونیستی است.
 
 
احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور امروز خود در جلسه علنی مجلس، ضمن تبریک درخشش تیم‌های والیبال و فوتبال به وزیر ورزش، گفت: دشمنان اسلام اراده کردند که نور خدا در هدایت جامعه بشری، اندیشه‌های امام (ره) و رهبری را خاموش کنند و به جریان‌سازی در سال‌های 78 و 88 پرداختند اما اراده خداست که با رشد بصیرت مردم و تدبیر رهبری نورش را کامل می‌کند.
 
وی با اشاره به حوادث اخیر عراق ضمن محکوم کردن آنچه که «عملیات استکبار با کمک عربستان، عراق و ترکیه» خواند، ادامه داد: داعش انتقام شکست از سوریه را می‌خواهد در عراق بگیرد اما عراق را گورستان آمریکایی‌ها خواهد کرد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برگزاری همایش گرامیداشت 3 خرداد در قم، گفت: متاسفانه با سوء تدبیرها این برنامه مورد بهره‌برداری شبکه‌های معاند قرار گرفت و مسئولان حاضر در این برنامه و شهردار قم توسط استاندار تحت فشار گذاشته شدند. دولتی که شعار آزادی بیان می‌دهد به استاندار قم تذکر دهد که از فشار آوردن به شهردار خودداری کند.
 
سالک همچنین از رییس‌جمهور خواست تا برگزاری جلسه‌ای دستور تامین بودجه برای صندوق بازنشستگی صنایع فولاد را بدهد و ضمن تاکید بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر در ماه رمضان، گفت: رییس‌جمهور با توجه به نامگذار سال جاری به بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال 94 توجه کند تا زمینه برای پرداختن به تقویت فرهنگ دینی فراهم شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.