سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

June 28, 2014
7:26 شنبه، 7ام تیرماه 1393
کد خبر: 62985

موتوG و موتوX پاییز صاحب اندرویدL می‌شوند

موتورولا در آلمان اعلام کرد که موبایل های Moto X و Moto G آپدیت Android L را در پاییز امسال دریافت خواهند کرد.

این کمپانی هنوز در مورد وضعیت آپدیت موبایل Moto E و محصولات سری Droid خود خبری منتشر نکرده است. تاریخ اعلام شده در این خبر مهر تأییدیست بر شایعات پیشین در مورد انتشار نسخه نهایی Android L در اواخر تابستان یا اوایل پاییز امسال. پیش از موتورولا کمپانی HTC هم اعلام کرده بود که ۹۰ روز پس از دریافت نرم افزار لازم برای آماده سازی آپدیت از طرف گوگل این آپدیت را برای دو موبایل One M8 و One M7 آماده خواهد کرد.

البته با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست چه زمانی گوگل نسخه نهایی را در اختیار HTC و دیگر تولید کنندگان قرار خواهد داد برای آپدیت این محصولات نمی توان تاریخ دقیق تری اعلام کرد. دیگر کمپانی های تولید کننده موبایل و تبلت های اندروید هنوز در این رابطه خبری را منتشر نکرده اند اما احتمالاً آنها هم وضعیتی مشابه HTC خواهند داشت. گوگل در حال حاضر نسخه بتای Android L را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است تا با رفع ایرادات و مشکلات آن نسخه نهایی را در ماه های آتی منتشر کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.