تلفن همراه

گوشی

June 28, 2014
10:20 شنبه، 7ام تیرماه 1393
کد خبر: 63013

گوشی P7 هواوی به بازار ایران معرفی شد

امروز شرکت هواوی، یکی از تولید کنندگان پیشرو ابزارهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در دنیا، از گوشی  Huawei Ascend P7 برای بازار ایران رونمایی کرد. 
 
2014-06-28 12.07.46.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این تلفن هوشمند مجهز به قابلیت و ویژگی 4G LTE/3G که بر اساس موفقیت گوشی Huawei Ascend P6 ساخته شده است با ویژگی های طراز اول، قابلیت اتصال فوق العاده سریع، و کارکرد آسان تر در یک طراحی زیبا که این گوشی را در کلاس منحصرفردی قرار می دهد، تعریف دوباره ای از برتری تلفن های هوشمند ارائه می کند. تلفن هوشمند Huawei Ascend P6 با صفحه نمایش Full HD 5 inch، دوربین عکاسی جلویی 8 مگا پیکسل و دوربین پشتی 13 مگا پیکسل، و جدیدترین رابط کاربری بسیار سرراست   Emotion UI 2.3این امکان را برای همه افراد فراهم می کند در هر زمان و هر مکان برتری را با فاصله زیادی به رخ بکشند. 
 
شرکت هواوی برای باز تعریف تجربه کاربر طراحی گوشی Ascend P7 را چه در داخل و چه در خارج متحول کرده، عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری این تلفن هوشمند را به شکل قابل ملاحظه ای بهتر کرده است. Ascend P7 با داشتن ضخامتی برابر با 6.5 mm به عنوان یکی از باریک ترین تلفن های هوشمند مجهز به 4G LTE/3G موجود در بازار رکورد جدیدی را بجا گذاشته است. شرکت هواوی به منظور پیگیری بی وقفه برتری با فاصله برای کاربران فهیم جهانی توازن کاملی از تاثیرات طراحی از «غرب» و توجه به جزئیات از «شرق»را با این گوشی جدید درآمیخته است.
 
تعریف دوباره تبحر
country manager هواوی، از از ورود مادیران بعنوان توزیع کننده کالاهای آی تی هواوی به بازار خبر داد و گفت به زودی تجهیزات شبکه هواوی نظیر مودم ADSL و ترمینالهای باندپهن همراه هواوی توسط مادیران به بازار ایران عرضه خواهد شد.
تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 با ایجاد استحکام و مقاومت در برابر استفاده هر روزه از آن با پوشش های جلو و عقب از جنس Corning Gorilla Glass 3 مزیتی را فراهم می کند. این گوشی با یک طراحی براق و پیچیده متالیک که با یک رویه عقب هفت لایه همراه با یک طراحی ریز الگوی «Spin Effect (اثر پیچش)» ظریف ایجاد شده است، در بین سایر گوشی ها می درخشد.
تلفن هوشمند Ascend P7 برای ایجاد کردن وضوح بصری بالا هنگام دیدن محتوی چند رسانه ای دارای یک صفحه نمایش لمسی Full HD 5 inch با رزلوشن 1920×1080 پیکسل، 445 PPI و نسبت ابعاد 16 به 9 است. به منظور تامین سلیقه های مختلف، Ascend P7 در رنگ های مد روز مختلفی عرضه می شود، از جمله سیاه، سفید، و صورتی.
 
تعریف دوباره تجربه دوربین عکاسی در تلفن های هوشمند
 
تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 با نسل چهارم سنسور تصویر BSI شرکت سونی، پردازشگرImage Signal Processor (ISP) (پردازشگر سیگنال تصویر)، نرم افزار IMAGESmart 2.0 و دیافراگم f/2.0 در دوربین پشتی 13 مگا پیکسل خود که مجهز به یک لنز غیر کروی 5P است برای گرفتن عکس های شارپ و غنی در شب یا در فضاهای سرپوشیده، در شرایط نور کم مزیتی را برای کاربران ایجاد می کند. 
 
 
برای به تصویر کشیدن لحظات فرار قبل از این که از دست بروند، ویژگی Ultra Snapshot تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 این امکان را برای کاربران فراهم می کند پس از دبل کلیک کردن دکمه کم کردن صدا در حالت قفل بودن صفحه نمایش، به جای اینکه زمان را صرف باز کردن قفل صفحه نمایش کنند، به راحتی دوربین را ظرف 1.2 ثانیه آماده گرفتن عکس کنند. 
هواوی P7 در یک نگاه
مشخصات کلی:یک سیم کارته – وزن : 124 گرم – طراحی مناسب بانوان
پردازنده:HiSilicon Kirin 910T Chipset Quad-core Cotex-A9 CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS LCD – سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ – دارای رزولوشن 1080 × 1920 – تراکم پیکسلی: 441 پیکسل بر اینچ – قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت – حافظه رم 2048 مگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G – 4G – GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – GPS – NFC – بلوتوث
دوربین:13.0 مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلاش – دوربین مکالمه ویدئویی
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.4 KitKat – پشتیبانی از جاوا – نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس – نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:رادیو – قطب نما – باتری 2500 میلی آمپر ساعتی

حدود قیمت:یک میلیون و 400 هزار تومان با گارانتی پارس مایکروتل

با دوربین رو به جلوی مجهز به یک لنز غیر کروی  5Pاین تلفن هوشمند که دارای حالت عکاسی پانوراما برای گرفتن عکس های سلفی پانوراما و در حالت عکاسی Beauty Mode دارای ویژگی Auto-Facial Enhancement یا افزایش کیفیت چهره خودکار به میزان 10 سطح است می توانید عکس های سلفی بهتر، یا عکس های سلفی دسته جمعی وسیع – که به آنها اصطلاحا «Groufie» گفته می شود – بگیرید.
از طرف دیگر کاربران می توانند با این تلفن هوشمند فیلم های سلفی ای با کیفیت پخش 1080p HD بگیرند. تلفن هوشمند Huawei Ascend P7با خاصیت آینه ای داخلی ابتکاری و پنجره پیش نمایش سلفی هر بار لحظات بی عیب و نقص را تضمین می کند. 
کاربران می توانند با استفاده از ویژگی «Voice Photo» که عکس ها را همراه با یک کلیپ صوتی 10 ثانیه می گیرد تا کاربران بتوانند عکس ها را همراه با صدا بر روی پلتفورم های رسانه های اجتماعی مختلف آپلود کنند، بعد دیگری به عکس ها اضافه کنند. 
علاوه بر ارتقاء کیفیت دوربین، پردازشگر(Image Signal Processor (ISP (پردازشگر سیگنال تصویر) اختصاصی شرکت هواوی این امکان را برای تلفن هوشمند فراهم می کند که تمام کارایی ها از جمله توازن نور سفید و کاهش نویز تصویر، را برای گرفتن عکس های با کیفیت در تمام شرایط کنترل کند. از سوی دیگر کاربران می توانند تنها با یک بار لمس صفحه نمایش تلفن فوکوس و اندازه گیری نوردهی ( نور سنجی ) را انتخاب کنند، به نحوی که بتوان وضعیت نوردهی و فوکوس را برای به حداکثر رساندن دقت تصویر تنظیم کرد.
 
تعریف دوباره قابلیت اتصال و عملکرد باطری
تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 برای آن دسته از افرادی که به دنبال اتصال سریع تر و مداوم هستند امکان دیدن نامحدود رسانه ها را با سرعت فوق العاده بالای 4g LTE/4G و طراحی آنتن دوبل اختصاصی شرکت هواوی برای تقویت دریافت سیگنال فراهم می کند. تلفن هوشمند Ascend P7 همچنین از فن آوری تعویض هوشمند شبکه استفاده می کند که اتصال را حتی در طول دریافت سیگنال ضعیف تثبیت می کند تا تخلیه باطری را به حداقل برساند. 
 
کاربران می توانند با استفاده از باطری لیتیوم پلیمر 2500 mAh بسیار با دوام و فن آوری اختصاصی ذخیره انرژی باطری بکار رفته در این تلفن هوشمند از دیدن رسانه ها و به اشتراک گذاشتن پیوسته اطلاعات به مدت طولانی لذت ببرند. علاوه بر این، ویژگی مدیریت کاهش مصرف انرژی این امکان را برای کاربران فراهم می کند از طریق خاموش کردن تمام نرم افزارهایی که در پس زمینه فعال و در حال مصرف انرژی غیر ضروری هستند انرژی باطری را ذخیره کنند.
حالت Super Power-Saving ( حالت ذخیره انرژی مضاعف ) این امکان را برای تلفن هوشمند Ascend P7 فراهم می کند هنگامی که با کمتر از 10 درصد کل (انرژی ) باطری کار می کند مناسب ترین حالت استفاده از قدرت و انرژی را اتخاذ کند. هنگامی که این حالت فعال شود، صفحه نمایش تلفن خاموش می شود و تنها کارکردهای اصلی فعال باقی می مانند، از جمله تماس های صوتی و پیج تماس. از سوی دیگر این حالت 10 درصد باقی مانده قدرت باطری را تداوم می دهد تا در حالت استندبای (انتظار) به مدت 24 ساعت دوام بیاورد. 
 
تعریف دوباره تجربه کاربر
تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 با جدیدترین نسخه رابط کاربری سرراست و با طرز کار آسان، Emotion UI 2.3، برای افرادی که به تازگی کار با تلفن های هوشمند را آغاز کرده اند این امکان را فراهم می کند مثل یک حرفه ای با تلفن کار کننند و قفل و هام اسکرین های قابل تنظیم سفارشی، به همراه دو رابط کاربری (UI) ارتقاء یافته برای راهبری آسان، را فراهم می کند. کاربران می توانند نرم افزار مدیریت تلفن هوشمند را به راحتی به صورت سفارشی تنظیم کنند، از جمله یک Harassment Filter (فیلتر مزاحمت)، Permission Manager (منجیر اجازه دسترسی)، مدیریت شبکه و اخطار، و حالت های ذخیره انرژی. 
 
 
P7 با قیمت رسمی یک میلیون و 400 هزار تومان  در ایران عرضه خواهد شد.
 
هواوی در 6 ماه گذشته 1.5 میلیون گوشی در بازار ایران فروخته است و این شرکت، 5 درصد از بازار گوشی موبایل جهان را پس از شرکت‌های سامسونگ، اپل و اندکی بیشتر از ال‌جی در اختیار دارد.
 
سهم این شرکت در بازار گوشی موبایل ایران در نیمه اول سال گذشته 3.5 تا 4 درصد بود که در مدت یک سال به 19 تا 22 درصد افزایش یافته، این در حالی است که سال پیش از آن سهم این برند چینی از بازار ایران صفر درصد بوده است. بخش اعظم رشد سهم این برند چینی در بازار ناشی از اختلاف قیمت چشمگیر آن با برندهای آمریکایی، کره‌ای و تایوانی است.
 
به گفته رضا آقایی نیا، مدل دو سیم کارت پرچمدار تازه هواوی در حال حاضر تنها در چین عرضه شده و فعلا برنامه ای برای عرضه این مدل در بازار ایران وجود ندارد.
 
country manager هواوی همچنین از ورود مادیران بعنوان توزیع کننده کالاهای آی تی هواوی به بازار خبر داد و گفت به زودی تجهیزات شبکه هواوی نظیر مودم ADSL و ترمینالهای باندپهن همراه هواوی توسط مادیران به بازار ایران عرضه خواهد شد.
 

HUAWEI TalkBand B1

 
در این مراسم توضیحاتی هم در مورد HUAWEI TalkBand B1 بعنوان وسیله جانبی همراه هیبریدی «Talk-and-Track (مکالمه و ثبت)» کامل برای MediaPad X1 ارائه شد.
 
این کچت که دارای قابلیت اتصال ارتقاء یافته از طریق تماس بی سیم و ثبت فعالیت روزانه در مسیر و در حال حرکت است. TalkBand B1 با داشتن یک گوشی بی سیم Bluetooth 4.1 حداکثر تا هفت ساعت تماس مداوم را امکان پذیر می کند و دارای یک صفحه نمایش OLED منعطف 1.4 اینچ است. TalkBand B1 برای ساپورت تماس بی سیم بر روی وسایل سازگار با Android 2.3+ و iOS 5.0+ طراحی شده است، و از طریق NFC ( اتصال میدان نزدیک ) به راحتی متصل می شود. TalkBand B1 برای امنیت بیشتر در صورتی که بیش از 10 متر از وسیله هوشمندی که به آن متصل شده است فاصله داشته باشد، شروع به لرزیدن می کند.  
TalkBand B1 به صورت بی سیم فعالیت، زمان و پیشرفت را ثبت می کند، از جمله تعداد گام های برداشته شده، مسافت طی شده، و میزان کالری مصرف شده. این وسیله به صورت هوشمند مدت و کیفیت خواب را ثبت می کند، و برای افزایش کیفیت استراحت دارای ویژگی های چرت و ساعت زنگ دار هوشمند است.  
 
 
TalkBand B1 برای پیش گیری از فرسودگی و رنگ رفتگی از مواد غیر آلرژی زا، مقاوم در برابر عرق و ضد اشعه ماوراء بنفش (UV) ساخته شده است. این وسیله با وزن تنها 26 گرم و ضخامت 14.6 mm دارای یک طراحی منحنی قابل خم زیبا است که کاملا در اطراف مچ دست قرار می گیرد. گوشی 9.4 گرم محکم در داخل مچ بند TalkBand B1 قرار می گیرد و در موقع لزوم به راحتی قابل خارج کردن است. TalkBand B1 با مجهز بودن به یک باطری 90 mAh بدون نیاز به شارژ مجدد شش روز کار می کند، و با استفاده از کانکتور USB ظرف دو ساعت شارژ می شود. 
 
HUAWEI MediaPad M1
 
HUAWEI MediaPad M1 یک سیستم سرگرمی چند منظوره و شیک است که مجهز به یک صفحه نمایش مولتی تاچ خازنی از نوع IPS با کیفیت تصویر HD با رزلوشن 800×1280 پیکسل، همراه با فن آوری Huawei SWS، دو بلند گوهای رو به جلو و دو میکروفون برای کیفیت صدای بهتر و افکت های استریو است. صفحه چند پنجره ای (Multi-Window) و پنجره نمایش فیلم شناور (Video Floating Window) امکان تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم با کیفیت فول 1080p HD همزمان با انجام دادن سایر کارها را فراهم می کند. MediaPad M1 که مجهز به پردازشگر چهار هسته ای بوده و با یک باطری فوق العاده قوی با ظرفیت 4800 mAh تغذیه می شود با یک بار شارژ امکان 8 ساعت پخش فیلم را فراهم می کند. 
 
 
MediaPad M1 با بدنه آلمینیومی و ظاهر متالیک براق بسیار نازک با ضخامت 7.9 mm و وزن 329 گرم به راختی در داخل جیب یا کیف قرار می گیرد. دوربین جلویی یک مگا پیکسل و دوربین پشتی 5 مگا پیکسل دارای فوکوس خودکار این وسیله امکان گرفتن و به اشتراک گذاشتن آسان عکس ها را فراهم می کند. 
MediaPad M1 و MediaPad X1 که برای سریع تر و مطمئن تر کردن بیش از پیش اتصال مجهز به فن آوری LTE Cat4/3G می باشند فایل های کاری را ظرف چند ثانیه و یک فیلم با حجم یک گیگا بایت را ظرف یک دقیقه با سرعت هایی حداکثر تا 150 مگا بایت بر ثانیه دانلود می کنند. این وسایل با داشتن ویژگی هایی نظیر روتر یا مسیر دهنده های Wi-Fi داخلی، ساپورت Wi-Fi دو حالته 2.4/5G، و همچنین قابلیت های تماس صوتی و پیامک امکان اتصال در محل و فوری ای را با دوستان و خانواده فراهم می کنند. ویژگی AirSharing امکان به اشتراک گذاشتن صفحه و انتقال تصاویر از طریق ابر به اشتراک گذاری عکس را فراهم می کند. گشتن در MediaPad M1 و MediaPad X1 با جدید ترین رابط کاربری سرراست و با طرز کار آسان – رابط کاربری Emotion UI 2.0 – که دارای هوم اسکرین هایی با قابلیت سفارشی سازی آسان، رابط های کاربری (UI) «Standard (استاندارد)» و «Simplicity (سهولت)» ارتقاء یافته و بیش از 1000 تم گوناگون است، بسیار آسان است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.