تلفن همراه

گوشی

July 1, 2014
9:16 سه شنبه، 10ام تیرماه 1393
کد خبر: 63084

Galaxy S5 mini بی‌سروصدا معرفی شد

شرکت سامسونگ بدون آنکه هرگونه کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند یا مراسم خاصی برگزار نماید، گوشی هوشمند جدید خود با نام Galaxy S5 mini را معرفی کرد.
 
Samsung Galaxy S5 mini
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند نسبت به مدل قبلی خود اندکی بزرگتر شده و نمایشگر لمسی 4.5 اینچی را در خود جا داده است که البته به واسطه واژه mini که در نامگذاری آن به کار رفته، از مدل اصلی یعنی Galaxy S5 کوچکتر است.
 
این محصول در رده گوشی‌های هوشمند پیشرفته و پرقدرت طبقه‌بندی نمی‌شود و نمایشگر لمسی 4.5 اینچی آن از نوع Super AMOLED است که تصاویر در آن با کیفیت 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.
طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به‌ترتیب 131.1، 64.8 و 9.1 میلیمتر اعلام شده و وزن آن هم 120 گرم است و در مقابل Galaxy S4 mini با اندازه‌هایی معادل 124.6، 61.3 و 8.9 میلیمتر با وزن 107 گرم به دست کاربران رسید. تراکم تصویر در نمایشگر این دو محصول نیز به‌ترتیب 256 و 326 پیکسل در هر اینچ مربع بود.
 
بدنه این گوشی هوشمند جدید مبتنی بر استاندارد IP67 ساخته شده است و به همین خاطر می‌توان آن را ضد آب و ضد گردوغبار دانست و با این اتفاق اگر این محصول را به مدت یک ساعت در عمق یک متری نگه دارید هیچ مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد.
برای این گوشی هوشمند خروجی microUSB 2.0 در نظر گرفته شده است که روی آن یک درپوش پلاستیکی برای ضدآب شدن گوشی موجود است.
 
بخش پشتی گوشی شبیه به Galaxy S5 است و کلید Home هم حسگر تشخیص اثر انگشت را شامل می‌شود.
 
Samsung Galaxy S5 mini
 
این موبایل با صفحه ۴٫۵ اینچ Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰p و تراکم پیکسلی ۳۲۶ppi، پردازنده ۴ هسته ای و ۱٫۴ گیگا هرتز، ۱٫۵ گیگا بایت رم، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه، باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت، استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، حسگر ضربان قلب در پشت دیوایس، حسگر اثر انگشت در دکمه هوم، دوربین ۸ مگا پیکسل و اندروید ۴٫۴ کیت کت وارد بازار خواهد شد.
 
Samsung Galaxy S5 mini
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.