رگولاتوری

July 7, 2014
7:04 دوشنبه، 16ام تیرماه 1393
کد خبر: 63186

رییس جمهور: وزارت ارتباطات به الکترونیکی شدن دولت اهتمام کند!

رییس جمهوری با تاکید بر اهمیت ایجاد و تقویت دولت الکترونیکی و فعال‌تر شدن وزارت ارتباطات در این خصوص گفت: دولت اگر الکترونیکی شود، مردم کمتر نیاز پیدا ‌می‌‌کنند پای‌میز مسوولان حاضر شوند و چقدر سخت است پاسخ دادن در پیشگاه خداوند در روز قیامت که اگر فردی در کنار‌میز مسوولی‌، ثانیه‌ای بیش از آنچه لازم بوده، وقت او تلف شده باشد و خدای ناکرده بر سر او منت گذاشته و عزت و کرامت او مخدوش شده باشد.
 
 
حسن روحانی در دیدار و ضیافت افطار اعضای دولت و معاونان وزرا و روسای سازمان‌های تابعه خطاب به همه مدیران و مسوولان مجموعه دولت گفت: باید این نکته را باور کنیم که خادم مردم هستیم و این باورمان باشد که کشور و منابع و بیت المال، از آن مردم است و ما صرفا باید به مردم خدمت کنیم و اجیر و خدمتگزار مردم هستیم و این عین بیان پیامبر اسلام(ص) است که فرمود «انا اجیرکم» وقتی پیغمبر اسلام چنین ‌می‌فرمایند، دیگر تکلیف ما روشن است.
روحانی با تاکید بر تسهیل شرایط برای حضور و مشارکت مردم در اداره امور، گفت: به مردم قول دادیم که کار مردم را به خود مردم‌ می‌‌سپاریم و هر کاری که امکان پذیر باشد و مردم توان انجام آن را داشته باشند به آنها واگذار کنیم.
وی افزود: مردم بار امانت سنگینی را بر دوش ما گذاشته‌اند. هم باید به وظیفه سختی که پیش رو داریم واقف باشیم و هم باید افتخار کنیم به اینکه مردم عزیز و بزرگ، ما را لایق دانستند که بار مسوولیت اداره کشور را بر دوش بگیریم.
رییس جمهوری گفت: اگر از دولت و حل معضلات مردم سخن گفته‌ می‌‌شود بحث یک فرد به عنوان رییس جمهور یا یک کابینه نیست، همه آنهایی که در مجموعه دولت تعهدی را بر دوش دارند و وظیفه خدمت‌گزاری مردم را بر عهده گرفته‌اند، وظیفه واحدی را بر دوش دارند و آن خدمت بی‌منت برای مردم شریف و در شرایط بسیار سخت منطقه، جهان و شرایط سخت داخلی است.
رییس‌ جمهوری با تاکید بر وجود ظرفیت‌های گسترده کشور برای پیشرفت و آبادانی، دولت را موتور پیش‌ران نظام دانست و گفت: دولت باید سینه خود را سپر کند و با همدلی و همگرایی و امیدِ بر مبنای تدبیر و آینده‌نگری، راه را برای حضور و مشارکت فعال مردم در اداره کشور هموار کند و مجموعه دولت وظیفه و تعهد اصلی خود را خدمت بی منت به مردم بزرگ ایران‌ می‌‌داند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.