سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 9, 2014
11:22 چهارشنبه، 18ام تیرماه 1393
کد خبر: 63241

حسابداری دولتی همکاران سیستم از دیوان محاسبات تاییدیه سنا گرفت

سیستم حسابداری دولتی همکاران سیستم، موفق به دریافت تائیدیه «سنا»از دیوان محاسبات شد.
 
سامانه سنا توسط دیوان محاسبات کشور راه‌اندازی شده  و تمامی سیستم‌های نرم‌افزاری حوزه دولت ملزم به دریافت تاییدیه آن هستند. 
 
فرید فولادی، مدیر محصول و بازاریابی شرکت همکاران سیستم،‌ با اعلام این خبر گفت: «دیوان محاسبات، برای افزایش سرعت، دقت و صحت فرایند نظارت و حسابرسی، سامانه‌ای را به نام «سامانه سنا» (سامانه نظارت آنی دیوان محاسبات اداری) راه‌اندازی کرده‌ است. براساس قوانین این سامانه، همه دستگاه‌های دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، باید اطلاعات مورد نظر این سامانه را ارائه دهند.»
 
فولادی با اشاره به الزام دریافت تائیدیه سنا افزود: با توجه به این الزام، شرکت‌های ارائه دهنده سیستم‌های نرم‌افزاری برای بخش دولت، ملزم به دریافت تائیدیه سامانه سنا هستند.  در این راستا ‌همکاران سیستم با انجام اقدامات زیرساختی لازم و طی فرایندهای قانونی، موفق به دریافت تائیدیه سنا برای سیستم حسابداری دولتی  شده است.»
 
گفتنی‌ست همکاران سیستم طی سال‌های گذشته سیستم‌های نرم‌افزاری خود را همگام با تغییر قوانین و رویه‌های مختلف، متناسب‌سازی کرده‌ ‌است. دریافت تائیدیه نظام نوین اموال دولتی از وزارت دارایی برای سیستم اموال همکاران سیستم، و تائیدیه شورای عالی انفورماتیک برای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد نمونه‌هایی از این اقدامات هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.