سیستم‌عامل و نرم‌افزار

July 9, 2014
11:26 چهارشنبه، 18ام تیرماه 1393
کد خبر: 63245

سیسکو راهکارهای همکاری جمعی خود را ارتقا می‌دهد

شرکت سیسکو که بزرگ‌ترین عرضه‌کننده راهکارهای شبکه‌ای در جهان است، قصد دارد با خرید شرکت Assemblage موقعیت خود در بازار راهکارهای همکاری جمعی را مستحکم‌تر کند.
 
158044303 1f812a1971 b
 
به گزارش وب‌سایت citeworld، شرکت سیسکو از قصد خود برای خرید شرکت Assemblage خبر داده است. این شرکت دارای سه محصول ویژه برای تقویت همکاری‌های جمعی است. خدمات ارائه مطلب، ویدئوکنفرانس و راهکار به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش رایانه‌های کاربران از جمله محصولات شرکت Assemblage است که آن‌ها را می‌توان بر روی یک مرورگر اینترنتی مورد استفاده قرار داد.
 
بر اساس این گزارش، سیسکو قصد دارد تیم متخصصین این شرکت را با بخش رنود (Renaud) خود ترکیب کند. گروه رنود در سیسکو می‌کوشند انواع جدیدی از خدمات همکاری جمعی مبتنی بر فناوری‌های پردازش ابری را توسعه دهند. به نظر می‌رسد شرکت سیسکو در حوزه راهکارهای همکاری جمعی یک راهبرد دوگانه را دنبال می‌کند. این شرکت از یک طرف می‌کوشد محصولات قدیمی‌تر خود مثل WebEx را توسعه دهد و از طرف دیگر به سمت توسعه محصولات جدیدی مبتنی بر معماری‌های مدرن‌تر حرکت کند.
سیسکو سال گذشته نیز شرکت Collaborate.com را خریداری کرده بود. این شرکت از این لحاظ برای سیسکو حائز اهمیت بود که در حوزه طراحی راهکارهای ویژه ابزارهای همراه صاحب تخصص بود. خدمات این شرکت به کاربران اجازه می‌داد یک کنفرانس ویدئویی برگزار کنند و اسناد و صفحات رایانه خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.در این گزارش جزئیات بیشتری در باره معامله دو شرکت سیسکو و Assemblage منتشر نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.