تلفن همراه

گوشی

July 12, 2014
0:56 شنبه، 21ام تیرماه 1393
کد خبر: 63260

دو موبایل مشابه Galaxy V و Galaxy Ace NXT

کمپانی سامسونگ دو محصول شبیه به هم برای رده پایین بازار اسمارت فون های اندروید در راه دارد.
 
یکی از این دو محصول  Galaxy V خواهد بود که با صفحه ۴ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ * ۸۵۴، پردازنده ۱٫۲ گیگا هرتز تک هسته ای، ۵۱۲ مگا بایت رم، دوربین سه مگا پیکسل با فلاش LED در پشت، ۴ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه، باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت، پشتیبانی از دو سیم کارت و اندروید ۴٫۴٫۲ در آینده نزدیک وارد بازار ویتنام و سپس دیگر مناطق جهان خواهد شد. دیگر محصول جدید ابرقدرت کره ای با نام Galaxy Ace NXT عضو جدید خانواده Ace بوده و عرضه آن در هندوستان آغاز شده است.
 
گفته شده است که این محصول نیز مشخصاتی مشابه Galaxy V خواهد داشت و احتمالاً تفاوت نام آن صرفاً بسته به تفاوت منطقه عرضه اتفاق افتاده است. مدل Galaxy V با قیمتی در حدود ۱۰۸ دلار در ویتنام وارد بازار می شود و مدل Ace NXT با قیمت ۱۲۳ دلار در هندوستان، البته تفاوت قیمت مدل های مشابه در مناطق مختلف عرضه امری طبیعی به شمار می رود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.