اپراتورها

تلفن همراه

July 12, 2014
10:05 شنبه، 21ام تیرماه 1393
کد خبر: 63272

اعلام دیرهنگام برنامه های رایتل برای ماه مبارک رمضان

رایتل، به مناسبت ماه مبارک رمضان، امکان استفاده از خدمات خود را با مزایای ویژه برای کلیه مشترکین فعلی و جدید فراهم آورده است.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، مشترکان فعلی این اپراتور در این طرح می‌توانند از یک گیگابایت اینترنت پرسرعت همراه در ساعات افت مصرف یعنی از دو بامداد الی هشت صبح به عنوان هدیه رایتل به تمامی مشترکین فعلی سیم‌کارت‌های دایمی، اعتباری و دیتا در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.
استفاده از هدیه طرح ماه مبارک رمضان، تنها تا پایان ماه مبارک رمضان یعنی هشتم مرداد ماه امکان‌پذیر است.
مشترکین جدید رایتل و متقاضیان خرید انواع سیم‌کارت‌های رایتل که در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به خرید و ثبت‌نام کنند، می‌توانند از هدایای ویژه هریک از سیم‌کارت‌ها از جمله طرح بی‌نهایت به عنوان هدیه بسته آغازین بهره‌مند شوند.
مکالمه درون شبکه نامحدود، پیامک و پیام چندرسانه‌ای درون شبکه نامحدود، ۱۰ گیگابایت اینترنت عادی و ۲۰ گیگابایت در ساعت افت مصرف، ۵۰۰ دقیقه مکالمه و ۵۰۰ پیامک برون شبکه از دیگر هدایای این طرح است که مشترکان می‌توانند به مدت ۳۰ روز از آنها بهره‌مند شوند.
متقاضیان خرید سیم‌کارت اعتباری رایتل نیز در این طرح به مدت ۳۰ روز از ۱۰ هزار دقیقه و ۱۰ هزار پیامک درون شبکه، ۵۰۰ مگابایت اینترنت پرسرعت نسل سوم و یک سیم‌کارت اعتباری هدیه برخوردار خواهند شد.
متقاضیان خرید سیم‌کارت دیتای رایتل نیز در این ایام می‌توانند به مدت ۳۰ روز از یک گیگابایت اینترنت پرسرعت ۳G در ساعت افت مصرف، ۵۰ مگابایت اینترنت پرسرعت ۳G، یک هزار پیامک درون شبکه و سیم‌کارت اعتباری هدیه بهره‌مند شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.