تلفن همراه

July 17, 2014
9:58 پنجشنبه، 26ام تیرماه 1393
کد خبر: 63363

ایران تلکام پانزدهم مهرماه برگزار میشود

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی مهرماه امسال در تهران برگزار می شود.

ایران تله کام 2014 با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژیهای مخابراتی 14 تا 17 مهرماه 93 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 
فراخوان و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت بخش داخلی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی از سوی ستاد برگزاری این نمایشگاه به زودی آغاز می شود.
 
ستاد برگزاری نمایشگاه ایران تله کام 2014 از تمامی متقاضیان مشارکت خواسته تا نامه درخواست کتبی خود را برای ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه، تا قبل از شروع جانمایـی به این ستاد ارائه کنند.
 
تاریخ دقیق آغاز مراحل جانمایی و ثبت نام قطعی از متقاضیان مشارکت نیز به زودی از طریق سایت رسمی این نمایشگاه و ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
 
 هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصین کشور شامل شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی و نیز شرکتهای خارجی ارائه دهنده خدمات مخابراتی ، فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشورمان و ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات است.
 
سال گذشته ایران تله کام در فضایی به وسعت تقریبی 27 هزار و با حضور 201 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 60 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از 12 کشورجهان طی چهار روز برپا شد.
 
نمایندگان بخش های مخابراتی کشورهای امارات متحده عربی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، ژاپن، فرانسه، کانادا، کره جنوبی، لهستان، هلند و هند در این نمایشگاه حضور داشتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.