تلفن همراه

گوشی

July 22, 2014
5:48 سه شنبه، 31ام تیرماه 1393
کد خبر: 63427

معرفی گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان (M8) دوسیم‌کارته

شرکت اچ‌تی‌سی به عنوان پیشروی جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، مدل دوسیم‌کارته گوشی تحسین‌شده اچ‌تی‌سی وان(M8) ، پرچمدار گوشی‌های هوشمند، را معرفی کرد.
 
اچ‌تی‌سی وان(M8) دوسیم‌کارته دریچه‌ای است به روی دنیای آزادانه‌تر فناوری، با امکان مدیریت یکپارچه دو سیم‌کارت مختلف در یک دستگاه قدرتمند و خوش‌ساخت.  انعطاف‌پذیری محفظه سیم‌کارت دوم دستگاه برای خوش‌سفرها و آن دسته از افرادی که سفرهای کاری زیادی را تجربه می‌کنند موقعیتی فراهم می‌کند تا از امکانات اپراتور‌های داخلی هر کشور بهترین استفاده را ببرند و با مناسب‌ترین شرایط از مکالمات تلفنی و بسته‌های اینترنتی استفاده کنند.
 
نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت:«وقتی اسمارت‌فونی به خوبی اچ‌تی‌سی وان(M8) باشد، دستگاه دیگری جای آن را نخواهد گرفت. با عرضه اچ‌تی‌سی وان(M8)   دوسیم‌کارته، همه می‌توانند با بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار همزمان از چند اپراتور استفاده کنند؛ بدین معنا که هنگام سفر مجبور نیستید بلندگوهای بی‌نظیر HTC BoomSound™ را کنار بگذارید یا به دوربینی کمتر از دوربین دوتایی UltraPixel™ قانع شوید.»
 
 
اچ‌تی‌سی وان(M8)   دوسیم‌کارته خیره‌کننده، مجهز به تمامی امکانات خلاقانه‌ای است که اچ‌تی‌سی وان(M8)  را در سال ۲۰۱۴ به گوشی بی‌بدیل سال تبدیل کرد؛ تلفن هوشمندی که همگان باید آن را در اختیار داشته باشند. از جمله ویژگی‌های این گوشی خیره کننده، می‌توان به این موارد اشاره کرد: بدنه فلزی پرداخته‌شده، ساختار منحنی‌ای که به راحتی در دست جای می‌گیرد و صدای پرکیفیت توسط بلندگوهای دوقلوی قوی BoomSound™ . 
 
این گوشی، همچنین مجهز به عملکرد پیشرفته دوربین دوتایی با تکنولوژی  HTC UltraPixel™ است تا بتوانید در هر شرایط عکس‌های فوق‌العاده‌ خلق کنید. با استفاده از سیستم نهایت ذخیره‌ انرژی حتی در روزهایی که هر دو سیم‌کارت‌تان پرکار و شلوغ اند، اچ‌تی‌سی وان دوسیم‌کارته شما را تا پایان روز همراهی خواهد کرد.
برای آنهایی که دوست دارند در هر جایی به کارهایشان بپردازند، در اچ‌تی‌سی وان(M8)   دو‌سیم‌کارته، HTC Sense 6® علاوه بر کارایی‌های قبلی‌اش از  Microsoft Exchange و Microsoft Office  پشتیبانی می‌کند و با اپلیکیشن‌های دیگر مایکروسافت از جمله Office 365 و سیستم پیامکی Lync  سازگار است. پشتیبانی از امکانات مختص تشکیلات سازمانی از جمله رمزگذاری سازمانی داده‌ها، ایجاد شبکه‌های داخلی امن، ایمن‌سازی کد‌های عبور، نظارت بر پاکسازی اطلاعات و انعطاف‌پذیری با راهکارهای مدیریت ابزار‌های همراه MDM))، باعث شده است این گوشی مورد علاقه و توجه مدیران تجاری و آی‌تی قرار گیرد.
 
نیراج ست، همچنین افزود:«برای آنهایی که از امکانات جدیدی مثل Motion Launch جهت باز کردن قفل گوشی یا کار با اپلیکیشن‌های گوشی استفاده می‌کنند، بازگشت به گوشی‌های متداول قدیمی برای سیم‌کارت دوم غیرممکن به نظر می‌آید. همچنین، قاب گوشی‌های شناخته‌شده  HTC DotView™، تبدیل به جزیی مهم از سبک شخصی افرادی شده که حاضر نیستند به راحتی آن را از دست بدهند. با گوشی‌های دوسیم‌کارته اچ‌تی‌سی وان(M8) ، ارتباطات همه‌جانبه‌ تمام و کمال به قیمت گزاف یا با قربانی کردن کارایی، حاصل نمی‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.