سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 22, 2014
6:03 سه شنبه، 31ام تیرماه 1393
کد خبر: 63436

وسترن دیجیتال هارددرایوهای ارزان‌قیمت 6 ترابایتی به بازار فرستاد

شرکت وسترن دیجیتال هارددرایوهای 6 ترابایتی خود را در دو مدل بسیار ارزان‌قیمت روانه بازار کرده؛ مدل قرمز برای مشتریان بیشتر شرکتی و مدل‌های سبز با مصرف انرژی پایین نیز برای مشتریان خانگی تولید شده است.
 
شرکت وسترن دیجیتال اخیرا دست به بذل و بخششی بزرگ در بازار هارددرایوها زده است… این شرکت برای افرادی که نیازمند حجم بسیار زیادی از فضا برای نگه‌داری فایل‌های خود هستند، دو مدل از هاردهای 6 ترابایتی خود را روانه بازار کرده است.
 
قطعا گمان می‌برید که چنین حجم بالایی، پول بسیاری را نیز از جیب شما خالی خواهد کرد، اما جالب اینجاست که این مدل‌ها ارزان‌قیمت‌تر از چیزی هستند که فکر می‌کنید. سری شش ترابایتی هارددرایوهای وسترن دیجیتال در دو مدل Red و Green روانه بازار شده است. مدل Red برای مقاصد شرکتی و افرادی که نیاز به هاردهایی با قابلیت اتصال به شبکه و رفع خطا دارند تولید شده و قیمتی 299 دلاری خواهد داشت. 
 
اما اگر جزو افرادی هستید که استفاده‌ای معمولی از حافظه‌ها دارید و یک کارایی در حد مقاصد خانگی را از آن طلب می‌کنید، مدل سبز بهترین گزینه برای شما خواهد بود که قیمت پایین 279 دلار برای آن پیشنهاد شده است. البته که 279 دلار نیز پول زیادی به نظر می‌رسد، اما با توجه به حجمی که به شما می‌دهد، قیمتی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. 
 
شرکت سیگیت نیز چنین هارددرایوهای ارزان‌قیمت 6 ترابایتی را تولید کرده، ولی آن‌ها در یک مدل و تنها 300 دلار عرضه می‌شوند ولی مدل سبز 6 ترابایتی وسترن دیجیتال 20 دلار را در جیب شما نگه می‌دارد.
 
از کمپانی سیگیت صحبت به میان آمد؛ این شرکت به‌تازگی تست ورژن های 8 ترابایتی هارددرایوهای خود را برای دریافت بازخورد و اشکالات در بین مشتریان شرکتی آغاز کرده است. اگرچه زمان معرفی مدل‌های 8 ترابایتی هنوز مشخص نیست، ولی آنطور که انتظار می‌رود سیگیت در مراحل آغازین فروش تنها مشتریان شرکتی و بیزینسی را برای این محصول هدف خواهد گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.