سیستم‌عامل و نرم‌افزار

July 29, 2014
2:37 سه شنبه، 7ام مردادماه 1393
کد خبر: 63503

گوگل برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های اندرویدی کلاس آنلاین برگزار می‌کند

شرکت گوگل اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی آنلاین برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های اندرویدی کرده است.
 
به گزارش وب‌سایت theinquirer، شرکت گوگل از برپایی یک دوره آموزشی آنلاین با عنوان «ساخت اپ‌های قابل ارتقا» خبر داده است که قرار است از طریق خدمات آموزش از راه دو اُداسیتی (Odacity) برگزار شود. این دوره با هدف آموزش توسعه‌دهندگانی برگزار می‌شود که با جاوا و پلت‌فرم ابری Google App Engine کار می‌کنند و قصد دارند برای ابزارهای اندرویدی نرم‌افزار و برنامه بسازند.
 
توسعه‌دهندگانی که در این دوره آنلاین شرکت می‌کنند می‌بایست یک وبسایت ویژه کنفرانس‌های ویدئویی به سبک وبسایت‌های Meetup یا Eventbrite بسازند و در پایان نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های مورد نظرشان را به آن بیفزایند. گوگل توصیه کرده است کسانی در این دوره شرکت کنند که حداقل یک سال تجربه توسعه اپلیکیشن‌های تحت جاوا را داشته باشند. این غول جستجوگر همچنین توصیه کرده است شرکت‌کنندگان از ابزارهای ماوین (Maven) و اکلیپس (Eclipse) در این دوره استفاده کنند.
 
بر اساس این گزارش، هزینه شرکت در این دوره آنلاین ماهیانه 150 دلار است. شرکت‌کنندگان در این دوره از بازخوردها و راهنمایی‌های کارشناسان گوگل برخوردار خواهند بود. کسانی نیز که بخواهند به صورت انفرادی و جداگانه بر روی طرح خود کار کنند، به صورت رایگان به محتوا و منابع آموزشی ارائه شده در این دوره دسترسی خواهند داشت، اما گوگل گواهینامه معتبری که تائیدکننده خاتمه پروژه باشد به آن‌ها اعطا نخواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.