گوشی

August 8, 2014
12:29 جمعه، 17ام مردادماه 1393
کد خبر: 63651

با این ساعت هوشمند از گوشی بی‌نیاز می‌شوید

ساعت‌های هوشمند موجود در بازار عمدتا متکی به گوشی‌های هوشمند هستند، اما به تازگی ساعتی ساخته شده که به طور مستقل از گوشی‌ها عمل می‌کند.
 
به گزارش فارس به نقل از ورج، ساعت‌های هوشمند فعلی معمولا با این هدف طراحی می‌شوند که کاربر مجبور نشود گوشی‌اش را از جیبش درآورد و از همان طریق از تماسها، پیامک ها و … مطلع شود.
 
اما ساعت هوشمند ساخته شده توسط شرکت تایمکس که IronMan One GPS‌ نام دارد به شما امکان می‌دهد تا گوشی خود را به طور کلی در منزل جا بگذارید. سازگاری کامل با فناوری نسل سوم تلفن همراه و ابزار ارتباطی نصب شده بر روی این ساعت کامل بوده و آن را به محصولی کاملا مستقل مبدل می کند.
 
این ساعت 400 دلاری با بند سیاه و یک صفحه مستطیلی بزرگ از نظر طراحی جذابیت زیادی ندارد، اما نمایشگر آن مانند صفحه اصلی یک سیستم عامل کامل دارای آیکون هایی به منظور دسترسی به داده های گوناگون است. ساعت یاد شده ضد آب و ضدگردو غبار هم هست و خریداران آن به مدت یک سال از خدمات دیتای شرکت AT&T بهره مند می شوند.
 
 
بهره مندی از خدمات مکان یابی و GPS، قابلیت مرا پیدا کن در صورت گم شدن ، هشت ساعت عمر باتری در صورت فعال کردن قابلیت جی پی اس که در صورت خاموش کرن این قابلیت به سه روز افزایش می یابد از جمله قابلیت های این ساعت است. همچنین با استفاده از ساعت یاد شده می توان سرعت و فاصله فرد را از موقعیت های مختلف سنجید و داده های کاری را بر روی سرویس های مختلف آنلاین آپلود کرد. 4 گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات و سازگاری با بلوتوث از جمله دیگر ویژگی های این ساعت است.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.