تلفن همراه

فناوری

گوشی

August 11, 2014
9:03 دوشنبه، 20ام مردادماه 1393
کد خبر: 63703

صفحه نمایش سه وجهی سامسونگ در دست تولید

چند ماهی از انتشار تصاویر مربوط به پتنت به ثبت رسیده توسط سامسونگ در باب صفحه نمایش سه وجهی می گذرد و این بار اخبار رسیده از منابع تأمین کننده قطعات سامسونگ حاکی از آغاز تولید این محصول خاص هستند.
 
 
شاید با توجه به نزدیک بودن تاریخ معرفی و عرضه Galaxy Note 4 و شایعات پیشین مبنی بر وجود نسخه ای با صفحه قوس دار(بخوانید سه وجهی!) از این دیوایس، این سری در حال تولید مربوط به فبلت جدید کره ای ها باشد.
 
البته گفته شده است که این صفحات نمایش بر روی نوع خاصی قطعه پلاستیکی ساخته می شوند که کار با آن مشکل بوده و تیراژ محدودی دارد اما با توجه به سابقه سامسونگ در عرضه محصولات خاص خود به صورت محدود در کره، احتمال استفاده از این تکنولوژی در نوت ۴ همچنان به قوت خود باقیست. با توجه به تیراژ پایین و مشکلات ساخت، در صورت عرضه دیوایس هایی با این نوع صفحه نمایش احتمالاً قیمت تمام شده آنها هم نسبت به دیوایس های هم رده بسیار بالاتر خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.