اپراتورها

تلفن همراه

August 13, 2014
7:33 چهارشنبه، 22ام مردادماه 1393
کد خبر: 63757

چهاردهمین مدیرعامل مخابرات: برای مخابرات ، هم سودآوری و هم رضایت مشتری مهم است

چهاردهمین مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، در آیین معارفه ی خود ، با تاکید بر سودآوری شرکت و رضایت مشتری ، گفت : ما به عنوان یک شرکت مخابرات پیشرفته در منطقه ، با برقراری ارتباطات برای تمامی روستاها ، عدالت ارتباطی و مخابراتی را برای همه فراهم کرده ایم.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس ابراهیمی صدرآبادی ، با بیان این مطلب ، و با تقدیر از مشترکان مخابرات افزود : مردم بسیار زیبا فکـــر می کنند و پیشنهادهای زیبا می دهند.
مدیر عامل جدید شرکت مخابرات ایران ، بـــا اشاره به برنامه ی یکپارچه مخابرات ، یادآور شد : هنگامی که مدیر، مسؤولیتی را می پذیرد ، طبعاً باید در کنار آن ، اختیارات قانونی لازم و همکاری و همدلی همکاران را نیز ، داشته باشد ، تا بتواند ، اهداف شرکت را محقق سازد.
 
وی با تأکید بر داشتن روابط حسنه با شرکت های عرضه کننده ی خدمات اینترنتی ( PAPها ) خاطر نشان کرد : داشتن این روابط حسنه بــا PAPها ، از اولویت های ماست و محور کار ما ، دوستی ، همگرایی و تفاهم با رعایت اهداف مورد تأیید طرفین است ، که به صورت بازی برد – برد باشد.
 
ابراهیمی صدرآبادی ، از خدمات عالی ، خوب ، تمیز و بدون مشکل برای مردم ، یاد کرد و گفت : افتخارمان این است که سیم به در خانه ها می بریم و « ارتباط » می دهیم و خدمتگزاری می کنیم. شرکت های تلفن ثابت و همراه ، یکی است . باید روش ها و نسخه هامان را عوض و متحوّل کنیم. 
 
وی در پایان ، ضمن قدردانی صمیمانه از مهندس پور رنجبر ، گفت : امیدواریم سیمرغ تحول را که مهندس پور رنجبر ، ترسیم کرده بتوانیم ، با دو بال ارتباطی و خدماتی ثابت و همراه و با هماهنگی لازم پرواز دهیم .
گفتنی است آقای مهندس ابراهیمی که امروز به عنوان چهاردهمین مدیر عامل شرکت مخابرات بعد از انقلاب اسلامی و سومین مدیر عامل بعد از خصوصی سازی معرفی شدند ، متولد 1337 از شهر یزد ، دارای مدرک مهندسی برق در مقطع لیسانس و مدیریت دولتی در مقطع فوق لیسانس است.
 
وی معاونت هماهنگی و معاونت برنامه ریزی مدیر عامل مخابرات ایران ، مدیر عاملی شرکت های مخابرات استان اصفهان و یزد ، ریاست هیأت مدیره شرکت فناوری اطلاعات و مدیر کلی دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات استان تهران را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.