تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

لوازم جانبی

August 16, 2014
7:18 شنبه، 25ام مردادماه 1393
کد خبر: 63793

دستبند هوشمند ورزشی با بدنه ضدآب

دنیای‌اقتصاد: در حالی که بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند به سرعت رونق می‌گیرد و رشد می‌کند، محصولات متنوعی هم به این بازار عرضه می‌شوند.
 
در این میان دستبندهای هوشمند تناسب اندام طرفداران زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده‌اند و به همین دلیل مدل‌های متنوعی از سوی شرکت‌هایی مانند سامسونگ، Jawbone و Fitbit هم به بازار عرضه شده‌اند. حالا به‌تازگی شرکت Runtastic هم یک دستبند هوشمند تناسب اندام را با نام Orbit به بازار معرفی کرده است. این شرکت که به‌طور تخصصی در زمینه طراحی و تولید اپلیکیشن‌های ویژه تناسب اندام فعالیت ‌می‌کند، حالا این دستبند را برای افرادی طراحی کرده است که می‌خواهند فعالیت‌های روزانه و ورزشی‌ را دنبال کرده و با بررسی، آنها را هدفمند کنند. این دستبند مجهز به یک ساعت دارای GPS هم بوده و از ضربان سنج قلب هم بهره می‌برد. 
طراحی این دستبند باریک و سبک بوده و امکان بررسی تعداد قدم‌هایی که کاربران برداشته‌اند، میزان کالری که سوزانده‌اند و حتی الگوی خواب‌شان را در اختیارشان قرار می‌دهد. این دستبند ساختار ضد آب تا عمق 300 فوتی آب را داشته و به همین دلیل حتی می‌تواند در هنگام انجام ورزش‌های آبی و شنا هم مورد استفاده قرار بگیرد. این دستبند هوشمند همراه با یک اپلیکیشن ویژه به نام Runtastic Me به بازار عرضه می‌شود تا به این ترتیب کار بررسی فعالیت‌های ورزشی و بدنی را برای کاربرانش ساده‌تر کند. شرکت Runtastic اعلام کرده است که این دستبند هوشمند ورزشی را به‌تازگی و با قیمت 120 دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.