اپراتورها

باندپهن سیار

تلفن همراه

August 24, 2014
17:54 یکشنبه، 2ام شهریورماه 1393
کد خبر: 63915

مدیرعامل مخابرات از تخصص اعتبار 3300 میلیارد تومانی برای راه‌اندازی سرویس‌های نسل 3 و 4 خبرداد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: 3 هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری برای تغییرات و تأمین سرویس‌های نسل سوم و چهارم تلفن همراه در کشور در نظر گرفته شده است.

 
به گزارش فارس از سنندج، کاظم ابراهیمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح‌های مخابراتی در محل استانداری کردستان، اظهار کرد: این شرکت بزرگترین شرکت خدماتی در زمینه تلفن ثابت سیار و شبکه اینترنت است.
 
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات در یک هزار و 360 شهر و 54 هزار روستای کشور فعالیت جامع دارد، گفت: تلاش کردیم ارتباطی استاندارد در سطوح مختلف فراهم کنیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: باید در آینده نزدیک و طی امسال و سال آینده تغییرات لازم را در سوئیچ‌های تلفن ثابت انجام و سیستم را تغییر بدهیم تا امکان واگذاری سیستم‌های ارزش افزوده برای مردم ایجاد شود.
 
ابراهیمی با تأکید بر اینکه تغییر سوئیچ‌ها امکانات زیادی در نگهداری و ارائه تجهیزات خواهد داشت، تصریح کرد: در سال جاری یک هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بخشی از این تجهیزات، اعم از سوئیچ تلفن ثابت و شبکه‌های مورد نیاز فیبر نوری و انتقال در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه برای هفته دولت تعدادی پروژه آماده شده است، تصریح کرد: در حال حاضر استان کردستان دارای 550 هزار شماره تلفن ثابت با ضریب نفوذ 32.56 درصد است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این رقم در مقایسه با میانگین کشوری اندکی کمتر است، گفت: امکان واگذاری تلفن‌های ثابت بیشتر در شهرهای استان را داریم.
 
ابراهیمی با تأکید بر وجود اقلیم خاص و کوهستانی در کردستان، ارتباط‌‌دهی به روستاها را در این استان پرهزینه دانست و افزود: با این وجود، آمادگی عمل به تکالیف خود را دارا هستیم.
 
وی با یادآوری برقراری ارتباط اینترنت پرسرعت 330 روستا، طی سفر امروز وزیر ارتباطات به استان، خاطرنشان کرد: امکان بهره‌مندی از این مزیت را برای 60 روستای دیگر در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه اظهار کرد: کد استان‌های مختلف کشور را از چهار رقم به 3 رقم کاهش داده‌ایم که با این حساب، کد استان کردستان از تاریخ پنجم شهریور ماه از 0871 به 087 تغییر می‌یابد.
 
ابراهیمی با بیان اینکه این کار سهولت فراوانی برای مردم ایجاد خواهد کرد، گفت: با اجرای این طرح، شهروندان کردستانی از هر نقطه استان می‌توانند با قیمت هر دقیقه 30 ریال ارتباطات تلفنی خود را برقرار کنند.
 
وی با اشاره به اینکه هزینه هر دقیقه تماس از استان به سایر نقاط کشور نیز 33 تومان خواهد بود، گفت: 3 هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری برای تغییرات و تأمین سرویس‌های نسل سوم و چهارم در کشور در نظر گرفته شده است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اینکه کار تأمین پوشش لازم برای نقاط مرزی نیز انجام گرفته است، گفت: بحث کارگزاران روستایی را نیز طی یک ماه آینده به گونه‌ای حل خواهیم کرد که هم سرویس‌دهی انجام شود و هم کارگزاران درآمد لازم را کسب کنند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.